با موضوع مشکلات اجتماعی؛
نمایش خیابانی جیب خالی با موضوع مشکلات اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر در ایام انتخابات در این شهرستان به اجراء درآمد.
کد خبر: ۹۷۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 21 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، از سوی گروه تئاتر سیاوشان وابسته به کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران ، نمایش خیابانی جیب خالی با موضوع مشکلات اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر 24 و 25 خرداد 1400در میدان بسیج و پارکینگ ساحلی بابلسر به اجراء درآمد.
خلاصه داستان نمایش به ماجرای زن مرد جوانی می پردازد که پس از چهار سال ازدواج به معظلات و مشکلات اقتصادی برخورد کرده اند و قصد طلاق از یک دیگر را دارند که...
مشاور کارگردانی این نمایش را سیده زینب تقوی بر عهده داشت و سیدعلیرضا رزمگر، فاطمه گل‌محمدی تواندشتی و علی پورآقاجان ایفاگران نقش در این نمایش بودند.

اجرای نمایش خیابانی جیب خالی در بابلسر
 


دستیارکارگردانی این نمایش را فاطمه گل محمدی برعهده داشت و گلسا اسدی به عنوان مسوول عکس و تصویر برداری ، محمد حاج اسماعیل نژاد امیری به عنوان مسوول تدارکات، سید علیرضا رزمگر به عنوان مسوول فضای مجازی و علی پاداشی به عنوان مدیر اطلاع رسانی در این نمایش همکاری داشتند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار