اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 29 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۷۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 20 June 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 30/3/1400  به این شرح است.


کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 75 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 8 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهرستان "چالوس"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند.
سرهنگ خسروی ، تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند و در بازدید از محل فعالیت آنان 75 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 8 میلیارد ریال برکشف شد.
وی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، در خاتمه تاکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

----------------------------------------------------------

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 10فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ عبدالله حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبربیان داشت : ماموران انتظامی در پي وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ،یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در بازجویی ماموران انتظامی ، افزود: ماموران انتظامی متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست : با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان های درحال ساخت و نیمه کاری ضریب سرقت اموال خود را کاهش دهند.

----------------------------------------------------------

توقیف خودروی حامل دام قاچاق در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف یک خودروی نیسان حامل دام قاچاق و فاقد مجوز خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " حسن عنایتی گنجی " در تشريح اين خبر، اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 بهشهر در راستاي اجرای طرح مبارزه با كالاي قاچاق کنترل محورهای اصلی و ورودی های شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و توقیف یک خودروی نیسان باری حامل دام خبر داد و افزود: ماموران کلانتری 11 بهشهر در بازرسي از خودروی نیسان باری 12 راس گوسفند بدون مجوز اداره بهداشت و دامپزشکی را كشف کردند.
سرهنگ عنایتی گنجی از دستگیری و معرفی یک قاچاقچی دام خبر داد و اذعان داشت : دام هاي كشف شده كه به مقصدیکی از استان های همجوار جابچا می شد، به دستور مرجع قضایی توسط ماموران انتظامی تحویل اداره تعزیرات شد.
سرهنگ عنایتی گنجی در خاتمه ضمن تاكيد بر مقابله پليس با هرگونه قاچاق كالا ، خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت برخود با چنين مواردي، موضوع را از طريق سامانه فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.

----------------------------------------------------------

کشف 13 کیلو تریاک و دستگیری 3 عامل افیونی در میاندورود
فرمانده انتظامی شهرستان "میاندورود" از کشف 13 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مجید باقری جامخانه" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط 3 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران موفق شدند متهمان را حین تردد در این شهرستان با یک خودروی سواری شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف یک کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم اصلی پرونده که اهل یکی از استان های جنوبی کشور بود خبر داد و تصریح کرد: در ادامه این عملیات، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در بازرسی از منزل یکی از این سوداگران مرگ در شهرستان همجوار 12 کیلو تریاک کشف کردند.
وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: مواد مخدر از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و بروز آسیب های اجتماعی در جامعه است.
سرهنگ باقری در پایان با اشره به نقش بي بديل شهروندان در بر قراری نظم و امنیت اجتماعی برهمکاری های مجدانه مردم با پلیس در برخورد با هرگونه ناهنجاری ها تاکید کرد و افزود: ضروري است شهروندنان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

كشف 2 تن و 500 کیلو چوب قاچاق در "میاندورود"
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از توقيف یک خودروی نیسان و کشف 2 تن و 500کیلو چوب جنگلي قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ"مجید باقری"درتشريح اين خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در راستاي اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا،حين کنترل خودروهاي عبوري در یکی از محورهای اصلی،یک خودروی نیسان حامل چوب را توقیف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود، افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی 2تن و 500 کیلو چوب جنگلی را که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود،کشف کردند.
سرهنگ باقری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب افزود: ماموران انتظامی متهم را پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني،به مرجع قضائي معرفی و خودرو توقیفی را تحویل پارکینگ دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود پديده قاچاق کالا را به ضرر اقتصاد کشور و محیط زیست دانست و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

قاچاقچی مواد مخدر در آمل دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 4 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذات ا... رضوانی" در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح محله محور، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.
وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در حین حمل و جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری در این شهرستان دستگیر کردند.
سرهنگ رضوانی از کشف 4 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه خاطرنشان کرد: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و شهروندان هرگونه اخبار پيرامون خريد، فروش، انتقال و توزيع مواد مخدر را مي توانند از طريق سامانه تلفني 110 به پلیس گزارش کنند.

----------------------------------------------------------

رمزگشایی 10 فقره سرقت در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق سیم و کابل برق و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق ،بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه 2 سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ "عزیزی" با اشاره به دستگیری هر 2 متهم در اقدامی غافلگیرانه ، خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده 10 فقره سرقت سیم و کابل برق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی ، در پايان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

کشف 11 فقره سرقت در محمود آباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 11فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ " محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، بیان داشت : ماموران انتظامی در راستای انجام وظایف ذاتی خودبه منظور برقراری نظم و امنیت مطلوب ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مناطق جرم خیز به اجرا گذاشتند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی 2 سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمان دستگیر شده به 11 فقره سرقت در بازجویی ماموران انتظامی خبر داد و در ادامه تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح در بازرسی از منزل سارقان تعدادی موتور کشاورزی و پمپ آب سرقتی را کشف کردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب ، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------

17فقره سرقت در کارنامه سیاه سارقان سابقه دار
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري 2 سارق سابقه دار و کشف 17 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشريح اين خبر بیان داشت : مامورین پلیس آگاهی در پی دریافت خبر وقوع چند فقره سرقت منازل موضوع را با اجرای اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي با اشاره به انجام اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان،افزود : ماموران پليس آگاهي پس از تلاش بی وقفه مخفيگاه 2 سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در يک عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از اعتراف متهمان دستگیر شده به 17 فقره سرقت منزل خبر داد و تصریح کرد : ماموران سارقان دستگیر شده را پس از معرفی به مرجع قضائی با حکم قاضی پرونده به زندان تحویل دادند.
سرهنگ خادمی در پایان به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد : با جدی گرفتن هشدار های پلیسی و استفاده از تجهیزات ایمنی الکترونیکی و قفل های مناسب،منازل و وسایل نقلیه خود را از دستبردزدن افراد فرصت طلب در امان نگه دارند.

----------------------------------------------------------

سارق منازل و اماکن عمومی در بابل دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی با 13 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 13 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی در این شهرستان اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

----------------------------------------------------------

كشف 2 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف خودروی حامل2 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود:ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
سرهنگ فرهودی،افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار