کد خبر: ۹۷۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ 17 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/3/1400 تقدیم حضور می گردد.


دستبند قانون بر دستان سارق حرفه ای در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان "آمل" از دستگيري سارق حرفه ای با 15فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "ذات الله رضوانی" در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان موضوع در دستورکار ماموران قرارگرفت.
وی افزود: پس ازانجام تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی قاغلگیرانه متهم را در مخفیگاهش به دام انداختند.
سرهنگ رضوانی، همچنین اظهار داشت: متهمدر تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

--------------------------------------------

دستگيري سارق با 13 فقره در رامسر
سرپرست انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"مجتبی خانپور" در باره جزئیات این خبر،گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در یکی از مناطق شهری این شهرستان، موضوع در دستور كارماموران قرار گرفت.
وي، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران کلانتری 12 سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ خانپور تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.
سرپرست انتظامی شهرستان رامسر، از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: این سارق حرفه ای پس از تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------

دستگیری سارقان مزارع و باغات در "میاندورود"
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از دستگیری 4 سارق مزارع و باغات کشاورزی و کشف 8 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مجید باقری جامخانه " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی با اشاره به هماهنگی با مرجع قضائی، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات پلیسی 4 سارق و 2 خریدار اموال سرقتی را در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ باقری از کشف 8 فقره سرقت اماکن خصوصی ومزارع باغات در بازجویی از متهمان خبر داد و اظهارداشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، توقیف 5 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و دستگیری 5 معتادمتجاهر و پرخطر ،5 خرده فروش به همراه کشف مقادیری مواد مخدر و 2تن چوپ الات قاچاق از دیگر موفقیت های ماموران دراجرای این طرح بوده است.
وی ضمن قدرداني ازمشارکت مردم ودستگاه های دولتی با پلیس،ازشهروندان خواست: هشدارها و آموزش پلیسی راجدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس110 درمیان بگذارند.

--------------------------------------------

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در رامسر
در بازرسی از منزلی در شهرستان رامسر 6 دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات تولید ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خانپور در تشریح این خبر، گفت: به منظور برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدیدو مبارزه با قاچاق در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان رامسر قرارگرفت.
وی افزود:در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی که اقدام به راه اندازی دستگاه تولید ارزدیجیتال در منزل خود کرده بود شدند.
جانشین انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم دستگیر و در بازرسي از منزل وی 6دستگاه تجهیزات فنی تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 24 میلیارد ریال كشف شد .
سرهنگ خانپور در خاتمه با بیان این که، متهم دستگير و به مرجع قضائي معرفي شد، اظهار داشت: قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود،بنابر این از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت های غیرقانونی از سوی افراد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------

لغو ممنوعيت تردد شبانه در ایام برگزاری انتخابات
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از لغو ممنوعیت های تردد شبانه در 27 و 28 خردادماه (ایام برگزاری انتخابات) خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نصراله بیگلری" در تشریح این خبر، گفت: به منظور تسهیل در آمد و شدهای درونشهری و معابر روستایی در ایام انتخابات محدودیت های ایجاد شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در روزهای 27 و 28 خرداد ماه لغو گردید.
وی از اجرای طرح های ویژه انتظامی برای کاهش ترافیک در سطح معابر شهری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده شهروندان می توانند با فراغ بال در انتخابات شرکت کنند .
رئيس پليس راهور استان افزود: لغو این محدودیت فقط برای ایام انتخابات و تسهیل در جابجايي صندوق هاي راي گيري و تردد عوامل اجرايي و نظارتي در حوزه هاي انتخابيه بوده و پس از آن به روال قبلی بر خواهد گشت.

--------------------------------------------

پلمپ 14 واحد صنفی متخلف در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از پلمپ 14 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجراي مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا طرح برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه به مرحله اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی پليس امنیت عمومی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت شهرستان از 92 واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.
سرهنگ حسین زاده از پلمب 14 واحد صنفی در این ماموریت خبر داد و تصریح کرد: همچنین به 21 واحد صنفی اخطار پلمب و به 48 واحد صنفی نیز تذکر داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد درخاتمه ضمن تاکید بر تداوم تعطیلی واحدهای صنفی و مشاغل پرخطر تا پایان اعمال محدودیت های کرونایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: با تهدیدکنندگان سلامت و ناقضان محدودیت های کرونایی برابر با قانون برخورد خواهد شد.

--------------------------------------------

سارقان طیور در دام پلیس بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 3 سارقان طیور و کشف 45 قطعه حیوان خانگی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت طیور در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 3 سارق و 2 مالخر را در این رابطه شناسایی کردند .
سرهنگ عنایتی گنجی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضایی متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی دقیق از مخفیگاه آنها 45 قطعه مرغ و خروس سرقتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با بیان تشکیل پرونده برای متهمان معرفی آنان به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه سرقت، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

--------------------------------------------

کشف یک تن چوب قاچاق در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از كشف یک تن چوب جنگلی قاچاق از 2 خودروی سواری در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام این خبر ،بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی اين شهرستان با انجام ایست و بازرسی مقطعی در سطح شهرستان به 2 خودروی سواری حین تردد در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مشکوک شدند.
وي ادامه داد: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسي انجام شده از این خودروها، یک چوب جنگلي قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و رانندگان این خودروها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ اکبری در خاتمه اظهار داشت:بهره برداری بدون مجوز چوب های جنگلی از اداره ذیربط ، جرم بوده و با سوداگران چوب های قاچاق به جد برخورد خواهد شد و شهروندان نیز لازم است در صورت مشاهده هرگونه قاچاق چوب موضوع را با سامانه پلیس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------------

دعوت ناجا از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو ( 28خرداد ماه سال 1400) بیانیه ای منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر وروستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان دشمن با توطئه ها و فتنه های شوم خود و با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای با هجمه های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته وکاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دنبال می کند.
28 خرداد؛ آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.
انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است تا مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.
در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران اسلامی عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند.
سبز پوشان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور پای صندوق های رای، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید و از طرفی برای تامین حداکثری نظم و امنیت این انتخابات نیز همه تلاششان را به کار خواهند گرفت.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی نیز دعوت می کند با حضور هر چه گسترده تر در انتخابات ، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده و این بار نیز با حضور تعیین کننده خود، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار