دوران تعارف و تمجید تمام شده است. ما به مدیر باکفایت، اقتصاددان و معمار اقتصادی نیاز داریم و رضایی ۲۰ سال است که در این عرصه برنامه دارد و هرسال آن را به‌روزرسانی کرده است. نگاه مردم نیز در حوزه معیشت جدی‌تر شده است.
کد خبر: ۹۶۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 30 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، مسوول ستاد انتخابات قرارگاه شرق کشور محسن رضایی، نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: رضایی به نفع کسی کنار نمی‌رود و ما بر این باوریم که او پیروز این دوره از انتخابات خواهد شد.

حجت الاسلام حمید خادمیان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: بر اساس مشاهدات و بررسی های ما وی هم‌اینک نفر دوم است. ما اشتیاق نسبت به این نامزد انتخابات را در جامعه می‌بینیم که مثل موج هر لحظه بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: دوران تعارف و تمجید تمام شده است. ما به مدیر باکفایت، اقتصاددان و معمار اقتصادی نیاز داریم و رضایی ۲۰ سال است که در این عرصه برنامه دارد و هرسال آن را به‌روزرسانی کرده است. نگاه مردم نیز در حوزه معیشت جدی‌تر شده است.
وی در خصوص هزینه‌های تبلیغاتی ستاد این نامزد انتخاباتی گفت: همه هزینه ها توسط دوستداران و حامیان این نامزد انتخابات پرداخت شده است. معتقدیم ۷۰ درصد تبلیغات این دوره در حوزه فضای مجازی است و در فضای محیطی همانند دوره های قبل، زیاد نیاز به ستاد نداریم و رقابتها در فضای مجازی است.

حجت الاسلام خادمیان، عمده سبد رای این نامزد انتخاباتی را در میان متفکران و کسانی دانست که به آینده انقلاب امید دارند و اظهار داشت: معتقدیم انتخابات به خاطر عدم احراز صلاحیت افراد دچار کاهش رای نمی شود، مردم اگر ببینند کسی مشکل آنها را حل می‌کند و برنامه دارد، حتما رای می‌دهند و مشارکت می‌کنند.

مسوول ستاد انتخابات قرارگاه شرق کشور محسن رضایی گفت: هم اینک ستادهای این نامزد انتخابات در ۲۷ شهرستان خراسان رضوی فعال شده است و ۲۵ نفر از مسوولان آن از جوانان دهه ۶۰ هستند.

حجت الاسلام خادمیان افزود: یکی از دستاوردهای آقای رضایی، تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در سال ۶۸ است و احساس ما این است که از شخصیت دکتر رضایی غفلت شده است.

وی گفت: رضایی برای پنج استان برنامه سفر تبلیغاتی در نظر گرفته که یکی از آنها خراسان رضوی و شهر مشهد است.

وی در مورد احتمال کناره گیری رضایی از نامزدی انتخابات نیز گفت: منطق و شواهد نشانگر این است که او کناره گیری نخواهد کرد و اگر می خواست کنار بکشد هرگز بعد از حجت الاسلام رئیسی، ثبت نام نمی‌کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میاندوره‌ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی روز ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

این انتخابات در خراسان رضوی در پنج هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ نقطه روستایی برگزار خواهد شد

برچسب ها: محسن رضایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار