اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در چهارم خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 26 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 4/3/1400  به این شرح است .


انهدام باند موبایل قاپ در قائم شهر
گروه استان ها- - فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری باند سرقت گوشی همراه با 175 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی قائم شهر خبر داد.
سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه عابران در شهرستان قائم شهر و برخی از شهرستان های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قائم شهر موفق به شناسایی یک باند 5 نفره سرقت در آن شهرستان شدند.
سردار میرزایی در ادامه، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، متهمان که دارای سابقه سرقت در این اسنتان نیز بودند در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیر قابل توجهی گوشی تلفن همراه سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 175 فقره موبایل قاپی از عابران پیاده در شهرستان قائم شهر و همچنین شهرستان های بابل، بابلسر، آمل و ساری اعتراف کردند.
این مقام انتظامی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: ضمن مراقبت صحیح از اموال خود ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در هنگام صحبت با تلفن همراه و عبور از خیابان گوشی همراه و کیف دستی خود را در سمتی که امکان دسترسی به آن امکان پذیر نیست قرار دهند.

------------------------------------------------------

کشف میلیاردی مکمل دارویی قاچاق در قائم شهر
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 20 میلیارد ریالی مکمل های دارویی قاچاق از فردی در شهرستان قائم شهر خبر داد.
سرهنگ "سیدموسی حسینی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و توزیع انواع مکمل های دارویی قاچاق توسط فردی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی قائم شهر با بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ حسینی در ادامه، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط وی 255 کیلوگرم مکمل دارویی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

------------------------------------------------------

دستگیری 361 نفر محکوم متواری و تحت تعقیب در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندان از اجراي طرح 2 روزه جلب و دستگیری 361 نفر از محکومان متواری، توسط ماموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاه های استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پاسگاه خبری پلیس سرهنگ "سید محسن جعفری " در این باره اظهار داشت: طرح سراسری دستگیری سارقان، مجرمان تحت تعقیب و متواری با بکارگیری کلیه امکانات و تجهیزات و توان نیروئی در کلانتری و پاسگاه های سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش ماموران انتظامی در کلانتری ها و پاسگاه های استان 361 نفر محکوم متواری در عملیات های ضربتی دستگیر شدند .
سرهنگ جعفری با اشاره به تنوع جرائم مجرمان دستگیر شده بیان داشت: مجرمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه دستگیری محکومان و متهمان تحت تعقیب و متواری با جدیت در دستورکار ماموران کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان قرار گرفته است تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضا ضمن برخورد سخت و قاطع با هنجارشكنان، هرگز اجازه عرض اندام به آنان را نخواهند داد.

------------------------------------------------------

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری
سرپرست انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 10 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" نوروز حسین پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه استحفاظی شهرستان ساری به اجرا در آمد .
سرپرست انتظامی شهرستان ساری، افزود: در اجراي اين طرح، ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 10 متهم به سرقت، 8 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 49 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.
سرهنگ حسین پور، تصریح کرد: در اجرای این طرح دو کیلوگرم مواد مخدر ،2 دستگاه موتور سیکلت،1 دستگاه خودرو،10 تن انواع چوب قاچاق و مقادیر قابل توجه اموال سرقتی کشف شد.
وی در پايان از توقیف 30 خودرو و 8 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.

------------------------------------------------------

جمع آوری معتادان متجاهر در گلوگاه
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری 27معتاد متجاهر در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمودکلوانی" در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مطالبات مردمنی و به منظور ارتقای احساس امنيت عمومی در بين شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح این شهرستان به مرحله اجراء گذاشته شد.
وي، تصریح کرد: در اجراي اين طرح 27معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده این شهرستان جمع آوري و پس از هماهنگي های قضائي به كمپ های ترك اعتياد و مراکز درمانی معرفی شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری 12خرده فروش مواد مخدر نیز در این عملیات و خبر داد و گفت: همکاري و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم و امنیت اجتماعي در جامعه خواهد شد.

------------------------------------------------------

دستگیری سارق دوربین های مداربسته در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق دوربین های مدار بسته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین های مداربسته و با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه داری را خود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد:سارق دستگیر شده در بازجویی ها تاکنون به 14 فقره سرقت دوربین های مداربسته اعتراف نمود که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

------------------------------------------------------

سارق سیم و کابل برق در نوشهر دستگیر شد
جانشین انتظامي شهرستان "نوشهر" از دستگيري سارق سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "صدرا عبدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران کلانتری 12 غزالی موفق به شناسايي سارق شدند.
سرهنگ عبدی تصريح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملياتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگير کردند.
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر در ادامه، افزود: متهم در تحقيقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شد.
عبدی در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110 و کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

------------------------------------------------------

کشف 24 فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان"بهشهر" از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف 24 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 10 سارق، در این شهرستان شدند .
سرهنگ عنایتی، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 24 فقره سرقت اماکن خصوصی و ... در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات 12 موتورسیکلت و 22خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

------------------------------------------------------

کشف بیش از 3 تن چوب قاچاق در شهرستان بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 3 تن چوب قاچاق با توقیف یک خودروی کامیون خبر داد.
سرهنگ محمد زمان شالیکار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در محورهای جنگلی با هدف برخورد با قاچاقچیان چوب، یک خودروی ایسوزو حامل چوب را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.
وی از کشف 3 تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی توقیفی که به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان برداشت شده بود ، خبر داد و تصریح کرد :ماموران انتظامی در این راستا یک متهم به قاچاق چوب را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه سوء استفاده از منابع طبیعی از سوی افراد سودجو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

------------------------------------------------------

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز درساری
سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ساری از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نوروز حسین پور" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: با تلاش ماموران یگان امداد این فرماندهی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر ساری بود شناسایی و توقیف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورد کرده اند .
سرهنگ حسین پور از تحویل موتورسیکلت مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار