کد خبر: ۹۶۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 13 May 2021

فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: برای امروز و فردا در دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌هایی مثل تهران، زنجان، قزوین، البرز و سمنان و برخی نقاط شرق سواحل به خصوص برای مازندران، ارتفاعات رشته کوه البرز و در شمال غرب دامنه‌های زاگرس هم برای همدان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، قم، لرستان، چهار محال و بختیاری، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، کرمان و شمال هرمزگان به ویژه برای بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی را دارند که در نواحی مستعد هم شاهد تگرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: شنبه در مناطقی که گفته شد به جز شمال غرب که تا حدودی بارش‌ها در آن نواحی کاسته خواهد شد وضعیت مشابهی خواهند داشت. یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط جنوبی آن و برخی نقاط زاگرس مرکزی رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.


این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه برای روز دوشنبه هوا آفتابی خواهد شد گفت: درباره دما هم باید بگویم از امروز تا دوشنبه هفته آینده روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشورمان داریم. بعد از بارش‌ها در سه روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود. طی روز‌های جمعه و شنبه آب‌های جنوب کشور مواج خواهد بود.

گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی تهران گفت: تهران برای بعدازظهر امروز افزایش ابر را خواهد داشت که گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار