دیدار تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال درحالی از ساعت ۲۰:۴۵ برگزار شد که در پایان این شاگردان ساکت الهامی بودند که با پیروزی یک بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند.
کد خبر: ۹۶۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 08 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت 20:45 در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی مازندران به پایان رسید.

تک گل پیروزی بخش نساجی توسط . شاهین ثاقبی(در دقیقه 34) به ثمر رسید .

تیم مس رفسنجان دومین باخت متوالی خود را این بار در خانه مقابل نساجی متحمل شد تا نتواند به رتبه‌های بالاتر در جدول صعود کند. شاگردان ساکت الهامی هم سه امتیازی حیاتی در سیرجان کسب کردند و ۱۹ امتیازی شدند تا به بقا در لیگ برتر امیدوار بمانند و چشم به هفته‌های آینده داشته باشند.

موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را برعهده دارد که مسیح زاهدی از مس رفسنجان و شاهین ثاقبی، امیرمهدی جانملکی و محمود قائدرحمتی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد.

با این برد نساجی مازندران 19 امتیازی شد و دو پله در جدول صعود کرد و به رده سیزدهم رسید. مس رفسنجان هم با 28 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

ترکیب مس برابر نساجی
داود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، مسیح زاهدی، فراز امامعلی، مهدی کیانی، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد، مهرداد آوخ و محمدرضا سلیمانی

ترکیب نساجی برابرمس
نیما میرزازاد، حامد شیری، بهزاد داودی، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، اکبر صادقی، محمود قائدرحمتی، شاهین ثاقبی، فرزاد زامهران، رضا دهقانی، علی آل‌کثیر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار