رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مرکز مازندران، از اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه برنج در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 16 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود، اسماعیل هادی نژاد از اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه برنج  استان به صورت پایلوت در شهرستان ساری و میاندورود خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح که توسط تیم‌های ویژه بازرسی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی و اتحادیه محصولات کشاورزی شهرستان از مردادماه در حال انجام بوده تاکنون تعداد 14 واحد متخلف شناخته شدند.
هادی نژاد کیاسری، هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از مخلوط کردن برنج محلی با دیگر ارقام و عرضه برنج نامرغوب عنوان کرد و افزود: میزان ارزش ریالی پرونده‌های متشکله 41 میلیون و 420 هزار ریال بوده که جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری تصریح کرد: از 14 پرونده تخلف تعداد 3 واحد مربوط به اتهام تقلب در کسب (تخلیط برنج)، یک واحد به اتهام عرضه خارج از شبکه و 10 واحد به اتهام عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور است.
هادی نژاد کیاسری اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده برنج نامرغوب مراتب را با تلفن 124 اعلام تا کارشناسان ضمن نمونه‌گیری و بررسی موضوع با متخلفان احتمالی برخورد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار