اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 31 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 20 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی امروز مازندران به این شرح است :


باند سرقت سیم برق در بابل به دام افتاد
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سرقت سیم های برق فشار قوی از شبکه های توزیع برق با 28 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق شهری در بابل که موجب قطعی برق در برخی از محلات آن شهرستان شده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی فردی را به عنوان مظنون شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: در ادامه این عملیات 2 نفر دیگر از همدستان متهم و یک خریدار اموال سرقتی نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی به دام افتادند .
سرهنگ قیصری در ادامه، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 28 فقره سرقت سیم برق از شبکه های فشار قوی توزیع برق در شهرستان های آمل، بابل و قائم شهر اعتراف کردند.
قیصری از کشف مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------------

سرقت میلیاردی خدمتکار منزل در ساری
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و دستگیری خدمتکار و سارق میلیاردی منزل در ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر سرقت مقادیر قابل توجهی وجه نقد و طلاحات از داخل گاوصندوق منزل یکی از شهروندان در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وی، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، کارآگاهان این پلیس، اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران به خدمتکار منزل که به دلیل اعتماد صاحب منزل به وی کلید آن را نیز در اختیار داشت مظنون شدند .
سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و اموال سرقتی در بازرسی از منزل وی کشف شد.
قیصری ارزش اموال و طلاجات سرقت شده در این پرونده را بالغ بر 65 میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که به عنوان خدمتکار و نظافتچی در منزل خود بکار می گیرند خودداری کرده و در حین انجام کار توسط آنان نیز شخصا در منزل حضور داشته باشند.

------------------------------------------------------------

کشف 29 فقره سرقت در عملیات ضربتی پلیس بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 29 فقره سرقت در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی 15 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با تشکیل تیم های اطلاعاتی و عملیاتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار از کشف یک خودرو و 2 موتورسیکلت سرقتی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 29 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق تلفن110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

----------------------------------------------------------

سارق سیم برق و مخابرات در عباس آباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستن عباس آباد از دستگری سارق سیم و کابل برق و مخابرات با 9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسین عبدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران گشت انتظامی این شهرستان سارق را که با یک خودروی وانت سرقتی اقدام به سرقت در این شهرستان می کرد شناسایی کردند.
سرهنگ عبدی، تصريح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 9 فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجهع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

------------------------------------------------------------

هشدار پلیس آگاهی مازندران به شهروندان ؛ تست کرونا ترفند جدید سارقان منزل
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران به شهروندان در خصوص افرادی که در پوشش کارشناس بهداشت برای تست کرونا به درب منازل آنان مراجعه می کنند، هشدار داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"علی قیصری" در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به شرایط کرونایی فعلی و قرمز بودن بسیاری از شهرهای کشور،احتمال سوءاستفاده برخی از فرصت طلبان در لباس کارشناسان بهداشت و هلال احمر با مراجعه به درب منازل شهروندان متصور است.
وی با تاکید بر عدم اعتماد به این افراد که بعضاً در لباس سازمان هلال احمر و یا اداره بهداشت به درب منازل شهروندان مراجعه می کنند، افزود: شهروندان برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و یا حتی ارتکاب به جرایم از ورود این افراد به داخل منزل جدا خودداری کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مشکوک شدن به این افراد که معمولا برای تست کرونا مراجعه می کنند، موضوع را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.
سرهنگ قیصری در خاتمه خاطر نشان کرد: تست کرونا از شهروندان صرفاً در مراکز درمانی و پزشکی معتبر صورت گرفته و ستاد مبارزه با کرونا تاکنون در خصوص اعزام کارشناسان بهداشت و مراکز درمانی و یا کادر پزشکی به منازل شهروندان برای این موضوع تصمیمی نگرفته است.

----------------------------------------------

پلمب 30 واحد صنفی در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از پلمپ 30 واحد صنفي متخلف در طرح مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر بیان داشت : به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی در رابطه با قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران انتظامی به اجرا گذاشته شد .
وی با اشاره با بازدید ماموران انتظامی از 85 واحد صنفی ، تصریح کرد: ماموران انتظامی باتفاق ماموران اداره بهداشت در این بازدیدها ،30 واحد صنفی متخلف را به دلیل بی توجهی هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شناسایی و پلمب کردند.
فرمانده انتظامی نکا از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------------

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در 8 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی نمایندگان بخشداری و جهاد کشاورزی این شهرستان مبنی بر تفکیک غیر قانونی زمین های کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی در یک اقدام عملیاتی با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی این شهرستان، ساخت و سازها و دیوار های ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد.
سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: در این عملیات 8 هکتار از زمین هایی که از سوی زمین خواران به صورت غیر قانونی تفکیک شده بود آزادسازی و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.
وی در خاتمه از شهروندان، خواست: برای انجام هرگونه ساخت و ساز و تفکیک اراضی حتما از طریق مراجع قانونی آن اقدام کرده و از خرید زمین بدون اخذ استعلام از مبادی مربوطه خودداری کنند .

------------------------------------------------

کشف10 فقره سرقت در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر سرقت ساختمان های نیمه کاره ،موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود : ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از این سارق دستگیر شده 10فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .

---------------------------------------------------

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر" از دستگیری 2سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در خلیل شهر این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 قرار گرفت .
وی افزود: ماموران کلانتری مذکور با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2 متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ،خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی ها به 15 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در این شهر اعتراف کردند .
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی،درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار