سرهنگ مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر انقلاب اسلامی بابلسر:
جبهه خرمشهر بابلسر جهت پیشرفت با الگوی ایرانی - اسلامی است . هفت قرارگاه برای اجرایی کردن این طرح در نظر گرفته شده است و نفش رسانه ها و فضای مجازی با اهمیت است .
کد خبر: ۹۵۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 19 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، شب گذشته(یکشنبه شب ) نشست صمیمی فرمانده سپاه بابلسر با فعالان رسانه بابلسر در مجتمع کوثر برگزار گردید .

بر اساس این گزارش، سرهنگ مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر انقلاب اسلامی صجبتهای خود را پیرامون دو مجور : رسانه ، دیدگاه و جهت دهی صجیج آن و همچنین بحث جبهه خرمشهرها آغاز کرد .

در ادامه با اشاره به آیه 17 سوره مبارکه رعد به اهمیت جبهه حق و باطل در راستای پیروی از مقام معظم رهبری پرداخت .

وی در ادامه گفت: جبهه خرمشهر بابلسر جهت پیشرفت با الگوی ایرانی - اسلامی است . 

در واقع جبهه خرمشهرها همان شبیه سازی دولت اسلامی است و اینکه چقدر در نظر و در عمل بتوانیم این را اجرا کنیم در طول زمان ثابت خواهد شد.

هفت قرارگاه برای اجرایی کردن این طرح در نظر گرفته شده است و نفش رسانه ها و فضای مجازی با اهمیت است . ضمنا  همبستگی گروهی تاثیر زیادی در رسیدن به اهداف والا دارد .

فرمانده سپاه بابلسر انقلاب اسلامی را نسخه‌ای برای اداره زندگی بشر دانست و تصریح کرد: بشر در انقلاب اسلامی یک مسیری را طی می‌کند تا به نقطه‌ای مطلوب برسد.

 سرهنگ مصطفی بازوند در ادامه بیان داشت: اینکه امروزه در یک جنگ بین دو مکتب و دو رویکرد قرار داریم، عنوان کرد: این جنگ میان مکتبی که غربی‌ها پرچمدار آن می‌باشند و مدعی اداره بشر را دارند و دیگری مکتب انقلاب اسلامی است.

وی با عنوان اینکه نسخه غربی‌ها در نظام‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خودشان جاری و در حال اجرا می‌باشد، افزود:

آنان با نسخه خود و به دنبال نهادهای بین‌المللی و فشارهای مختلفی که می‌آورند به دنبال جاری ساختن این نسخه به کل دنیا هستند.

برگزاری نشست صمیمی فرمانده سپاه بابلسر با فعالان رسانه بابلسر
برگزاری نشست صمیمی فرمانده سپاه بابلسر با فعالان رسانه بابلسر
 

فرمانده سپاه بابلسر انقلاب اسلامی را نسخه‌ای برای اداره بشر دانست و تصریح کرد: بشر در انقلاب اسلامی یک مسیری را طی می‌کند تا به نقطه‌ای مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی میان انقلاب اسلامی و نسخه غربی شکل گرفته است، عنوان کرد: دین با اقتصاد مقاومتی در مقابل اقتصاد توسعه‌ای غرب ایستاده است دین نسخه مردم سالاری دینی را اجرا کرد و غرب نسخه دموکراسی با تعاریف خود را اجرا کرد که نتایج آن مشخص است.

بازوند نفوذ به انقلاب اسلامی را یکی از راهکارهای مقابله غرب با جمهوری اسلامی دانست و گفت: آمریکا و نخبگانش رسیدن به اهداف خود را منوط به از میان برداشتن جمهوری اسلامی می‌دانند و با نفوذ در نقاط مختلف جمهوری اسلامی از جمله تیم مذاکره کنند برجام قصد در تحمیل نسخه غربی بر ایران اسلامی را دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جبهه خرمشهرها مدل اداره کشور با نسخه دولت اسلامی است، عنوان کرد: جبهه خرمشهرها همان شبیه سازی دولت اسلامی است و اینکه چقدر در نظر و در عمل بتوانیم این را اجرا کنیم در طول زمان ثابت خواهد شد.

مصطفی بازوند بیان کرد: اسلام دین منعطفی است که می‌تواند خودش را با تمامی مقتضیات زمان تطبیق دهد بدون آنکه اصول و چارچوب خود را گم کند.

این نشست با حضور حاج آقا رضازاده مسئول هیئت نظارت بر انتخابات بابلسر، سرهنگ مهدی پور مسئول فضای مجازی سپاه بابلسر، حسین زاده مسئول بسیج رسانه بابلسر و خواهران فعال رسانه برگزار گردید.
همچنین در این جلسه از خواهر باقری فعال فضای مجازی در سطح کشور تقدیر شد .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار