شعبان وفایی نژاد کارشناس ورزش پیش کسوت کیهان ورزشی
حدود ده سال است برای مهندس مبین حسن نژاد به عنوان رئیس هیئت کشتی ساری از سوی هیات استان و اداره ورزش جوانان ابلاغ زده شد تا این لحظه اعضاء هیات رئیسه کمیته داوران، مربیان، فنی معترض نشدند. البته هنوز از سوی هیات جدید استان حکم ابقاء او تائید نشده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱ 19 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، قهرمانان ساروی در رشته کشتی آزاد، تیراندازی، تیرکمان بنام های محمدحسین محمدیان، رمضانی، هانیه رستمیان سه نماینده در المپیک خواهند داشت. هر سه نفر در کسب سهمیه المپیک موفق بودند. البته در بحث کشتی آزاد هنوز حضور محمدیان صد در صد نشده است.

هیئت کشتی یک نفره در ساری!؟
حدود ده سال است برای مهندس مبین حسن نژاد به عنوان رئیس هیئت کشتی ساری از سوی هیات استان و اداره ورزش جوانان ابلاغ زده شد تا این لحظه اعضاء هیات رئیسه کمیته داوران، مربیان، فنی معترض نشدند. البته هنوز از سوی هیات جدید استان حکم ابقاء او تائید نشده است.

سارویها نقش اصلی قهرمانی کشتی گیران نوجوانان مازندران را در کشور ابقاء کردند
در پیکارهای قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور که در رامسر با قهرمانی مازندرانی ها در حالی به پایان رسید که از سه مدال طلا، سارویها صاحب دو مدال طلا شدند. بنابراین نقش اول قهرمانی مازندران را سارویها بازی کردند.

عسگری محمدیان در آستانه استیضاء!؟
بدنبال ناکامی کشتی گیران الیش بانوان و آقایان در قهرمانی کشور و عدم نتایج مسابقات نوجوانان کشور که مازندرانی ها توانائی تکرار موفقیت های دوران گذشته را نداشتند یکی از اعضاء مجمع هیات استان مدعی شد که بحث استیضاء برای عزل عسگری محمدیان از ریاست هیات استان در دستور کار قرار گرفته شده است.

در آستانه المپیک وحدت و حمایت از ورزش مازندران الزامی می باشد
سال 1400 مهمترین رویداد برای جامعه ورزشی کشورمان حضور در المپیک می باشد که مازندرانی ها نقش اصلی کسب افتخارات کاروان المپیک کشورمان را باید بازی کنند. باید از حسن رنگرز مدیرکل ورزش جوانان با قدرت حمایت شود تا او بتواند سرباز خط مقدم دفاع از جامعه ورزشی استان به وظیفه خود با شایستگی عمل کنند. حسن رنگرز باید از مدیران شایسته و جوان اداره کل استفاده مناسبی کنند.

آقای استاندار لطفاً در امور کشتی مازندران دخالت نکنید!؟
مدیریت در کشتی مازندران احتیاج به مردان لایق و شایسته و کاربلد و مدیر و باتجربه می باشد که به علت دخالت های بی جای احمد حسین زادگان در مهندسی کردن انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران را دچار بحران سنگین و آسیب های غیرقابل جبران نموده است. حسین زادگان که در مدیریت یک تیم در لیگ کشتی برتر کارنامه سیاه در تیم پیام داشته در برگزاری مسابقات المپیاد کارگران هم توفیق نداشته . در حوزه ورزش بخصوص کشتی با دخالت های نابجا موجب اعتراضات و اختلافات شدید در جامعه کشتی شده. انتظار می رود دیگر در امور کشتی مازندران دخالتی نکنند. البته در مدیریت کنونی شهرداری و انتخابات دوره گذشته شورای شهر و مدیریت استان همچون دولت ناکارآمد حسن روحانی کارنامه موفقی نداشته است. اجازه بدهند مسیر چرخش گردش ورزش مازندران بخصوص کشتی از وجود مدیران لایق بهره مند شوند. نخبه کشی و نفلحه پروری در کشتی مازندران جایگاهی ندارد. میزبانی ناموفق و نابجای مازندرانی ها در شرایط کرونا نوجوانان کشور هم یکی از صدها کارنامه ناموفق و سیاه حسین زادگان در مدیریت استان مازندران می باشد.

تیم ستارگان به عنوان مدعی اصلی کشتی کشور در لیگ برتر خواهد بود
مهندس مرتضی قربانی مدیرعامل موفق باشگاه ستارگان ساری گفت: در لیگ برتر امسال با قدرت ظاهر خواهیم شد. در قهرمانی کشتی ساحلی جهان ستارگان ساری نماینده کشورمان خواهد بود. مهندس مرتضی قربانی عضو مجمع فدراسیون کشتی و مجمع هیات کشتی مازندران گفت: همه اهداف ما این است بر جامعه ورزشی خدمت صادقانه داشته باشیم. در همه رشته هاس ورزشی خدمت مردم خواهیم بود.

عملکرد عالی مهدی امیر فخریان در بدمینتون مازندران
بدنبال حضور مهدی امیر فخریان به عنوان رئیس هیات بدمینتون شاهد موفقیت ها در درخشش های بی نظیر مازندرانی در مسابقات نونهالان و نوجوانان و جوانان و پیشکسوتان کشور بوده ایم. هیات بدمینتون مازندران از نظر تشکیلات اداری، برگزاری اردوها و کلاس های آموزشی، همایش های فرهنگی در کشور نمونه و بزودی کاروان از این هیات به مناطق محروم کشور اعزام خواهد شد.

جایگاه مربیان سازنده ساروی کجاست
در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور سارویها نقش اصلی را بازی کردند. اما جایگاه مربیان سازنده ساری در کشتی مازندران و کشور کجاست. چرا از وجود مربیان سازنده مازندرانی بخصوص ساروی در تیم های ملی خبری نیست. فدراسیون کشتی باید با دقت در انتخاب مربیان مازندرانی عمل کنند.
در مسابقات انتخابی تیم ملی هیچگونه احترامی به مربیان سازنده مازندران نشد. علی رضا دبیر و حسن رنگرز باید در این مباحث ورود کنند. جلوی بداخلاقی های هیات استان را در ظلم به مربیان سازنده بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار