به گزارش تابناک مازندران، واگذاری خدمات دستگاه ها به دفاتر منوط به رتبه کسب شده در سامانه جامع و بر خط ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت می باشد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در نشست مشترک دبیرخانه کارگروه با اعضای هیات مدیره و انجمن های دفاتر پیشخوان دولت استان با اشاره به ضرورت ثبت نام و خود اظهاری در سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از ارائه خدمات دستگاه ها بر اساس رتبه کسب شده دفاتر در این سامانه خبر داد.
به گزارش تابناک مازندران; سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در این نشست با اشاره به شرایط پیش آمده به واسطه بیماری کرونا ضمن ارائه برنامه بازدید و بازرسی این اداره کل از نحوه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت، خواستار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت شد و تاکید کرد: با دفاتری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.
وی در ادامه از راه اندازی سامانه جامع و برخط ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت بر اساس مصوبه 289 کمیسیون تنظیم مقررات و ارت رادیویی خبر داد وی با تاکید بر ضرورت ثبت نام در سامانه مذکور افزود: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی این دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس ارائه خدمات دستگاهها به دفاتر بر اساس رتبه ای که در این سامانه کسب می کنند، می باشد.
فلاح همچنین افزود: مرحله دوم ارزیابی دفاتر از ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت می بایست ظرف مدت ۲۰ روز با مراجعه به آدرس اینترنتی www.CRA.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود را در سامانه اقدام نمایند.