کد خبر: ۹۵۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 13 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، برخورد نادرست با جانباز قطع نخاع از سوی یک مامور نیروی انتظامی با واکنش های  تندی همراه شده است.

عصر روز دوشنبه ۲۳ فروردین فیلمی در فضای مجازی پخش شد که نشان می‌دهد یک جانباز نخاعی در تلاش برای ایجاد پل جهت تردد ویلچرش از داخل خیابان به پیاده رو است که با مداخله یک مامور انتظامی و یک سرباز مواجه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از دلجویی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد.

او با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

حجت الاسلام جواد یوسف پور همچنین از تماس تلفنی سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: "پس از وقوع این حادثه، مهندس اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او ‌دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد."

در همین حال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با ارسال توضیحی برای رسانه‌ها درباره این اتفاق نوشت: "در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب و غیرقانونی مامور انتظامی با جانباز گرانقدر؛ با دستور استاندار، فرماندار شهرستان بابلسر مسئول پیگیری موضوع شدند و فرمانده انتظامی شهرستان نیز به همراه برخی مقامات شهرستان با حضور در منزل جانباز عزیز نسبت به دلجویی از ایشان اقدام کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار