نشست مشترک سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران»
از مهمترین طرح های وزارتخانه توسعه زیرساخت ها در مناطق کمتر برخوردار در قالب طرح USO است که از مهمترین اقدامات انجام شده و در دست اجرا نصب و راه اندازی سایت های جدید و همچنین ایجاد بستر فیبر نوری برای سایت های موجود، به منظور ارائه خدمات و سرویس نسل چهارم تلفن همراه است.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 10 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، نشست مشترک سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با فرماندار شهرستان گلوگاه با هدف بررسی آخرین وضعیت شاخص های ارتباطی این شهرستان و وضعیت پروژه های در دست اجرا در فرمانداری گلوگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، بررسی و پایش آخرین وضعیت توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان گلوگاه به ویژه مناطق روستایی این شهرستان، بررسی راهکارهای لازم جهت تقویت تجهیزات موجود، راه اندازی سایت های جدید تلفن همراه، بررسی آخرین وضعیت توسعه ارتباطات روستایی و بستر فیبر نوری و بهبود ارائه خدمات اپراتورها و... از مهمترین موارد بررسی شده در این نشست بود.

فلاح با اشاره به الویت برنامه های وزارت ارتباطات در خدمت رسانی در مناطق روستایی گفت: از مهمترین طرح های وزارتخانه توسعه زیرساخت ها در مناطق کمتر برخوردار در قالب طرح USO است که از مهمترین اقدامات انجام شده و در دست اجرا نصب و راه اندازی سایت های جدید و همچنین ایجاد بستر فیبر نوری برای سایت های موجود، به منظور ارائه خدمات و سرویس نسل چهارم تلفن همراه است.
فلاح همچنین افزود :تمام تلاش مجموعه ارتباطات استان و اپراتورهای تلفن همراه، اتمام هرچه سریعتر پروژه های در دست اجرا میباشد.

گفتنی است در این دیدار بخشدار منطقه، مدیر مخابرات شهرستان ، نمایندگان اپراتورها و مدیر شرکت های وب نیز حضور داشتند.

 

خبر: الهام زارعی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار