اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 19 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 08 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در 19 فروردین 400 به این شرح است .


اعتراف سارق به 20 فقره سرقت در بابل
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 20 فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای در بابل خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سردار مرتضی میرزایی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرسنان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 20 فقره سرقت اموال داخل خودرو، سیم و کابل های برق اعتراف کرد.
سردار میرزایی در خاتمه با اشاره متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------------------------

پرده برداری از 28 فقره سرقت در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" از دستگیری 5 سارق اماکن خصوصی با کشف 28 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" با اعلام این خبر، اظهار داشت : ماموران انتظامی تنکابن به منظور پاکسازی نقاط آلوده ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات پلیسی به مرحله اجرا گذاشتند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه 5 سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، اظهار داشت : متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی ماموران انتظامی به 28 فقره سرقت اماکن خصوصی ، مزارع و باغات اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی در خاتمه ضمن بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

---------------------------------------------------------------

کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق و دستگیری 2 قاچاقچی چوب خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی با اولویت گشت زنی در محورهای جنگلی و کنترل خودروهای باری، 2 خودروی نیسان حامل چوب را شناسایی و توقیف کردند.
وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی های توقیف شده،5 تن چوب جنگلی که به صورت غير قانوني از جنگل های ساری برداشت شده بود راکشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی چوب ، تصریح کرد: ماموران انتظامی محصولات قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------------------------

کشف 42 فقره سرقت در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 42 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 11 سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.
سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیات های غافلگیرانه ای دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 42 فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

---------------------------------------------------------------

كشف 3 تن چوب قاچاق در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از توقيف 2 خودروی نيسان حامل چوب قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي داداش‌تبار" در تشريح اين خبر عنوان داشت: ماموران انتظامی در اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان چوب کنترل محور های جنگلی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در محورهای جنگلی 2 خودروی نيسان را شناسايي وتوقيف نموده ودر بازرسي از خودروهای توقیفی 3تن چوب جنگلي فاقد مجوز بهره برداری را كشف نموده کردند.
فرمانده انتظامی نور با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی چوب های جنگلی در این ماموریت، اذعان داشت : ماموران انتظامی چوب های قاچاق كشف شده را طی صورتجلسه ای به اداره منابع طبيعي نور تحویل و متهمان دستگیر شده را به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ داداشتبار در پايان تصريح کرد :طبیعت عملا خدمتگذار و برادر بشر می باشد، با آن باید محترمانه رفتار کرده و در حفظ آن باید کوشا بود،سامانه 110 پلیس آماده دریافت خبرهای مربوط به قاچاق چوب های جنگلی می باشد.

---------------------------------------------------------------

11 فقره سرقت در کارنامه سیاه سارق سابقه دار
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري سارق سابقه دار با 11 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشريح اين خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در راستای مبارزه با سارقان ساختمان های نیمه کاره و باغات، بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به شناسایی یک خودروی پیکان وانت متعلق به یک سارق ساختمان های نیمه کاره و باغات،افزود: ماموران انتظامی پس از توقیف خودروی پیکان وانت آنرا توقیف و در بازرسی از آن یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و 50 کیلو انواع آهن آلات دست دوم سرقتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی قائمشهرضمن بیان اینکه متهم از سارقان سابقه دار با 11 فقره انواع سرقت می باشد، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی های فنی از متهم دستگیر شده به راز 4 فقره سرقت داخل خودرو،موتورسیکلت و باغات پی بردند.
اين مقام انتظامی در پایان به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: با جدی گرفتن هشدار های پلیسی منازل و وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و تماس با پلیس 110 در صورت نیاز را مد نظر قرار دهند.

---------------------------------------------------------------

پلمپ 11 واحد صنفی متخلف در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح نظارت بر اصناف و پلمب 11واحد متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا،با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .
سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 11 واحد پذیرایی، اقامتی،بنگاه املاک و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند .
فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------------------------

دستگيري سارق كاميونت در محمودآباد
گروه استان ها - مازندران - معاون اجتماعی استان از دستگيري سارق خودروی سرقتی در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان های نور و محمودآباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سیدجعفر ساداتی" در تشريح اين خبر عنوان داشت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک خودروی کامیونت در شهرستان نور، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نور و شهرستان های همجوار قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان های نور و محمود آباد با اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت های انتظامی سارق را شناسایی کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و خودروی مورد نظر را کشف کردند.
سرهنگ ساداتی در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به تجهیزات ایمنی نظیر قفل پدال و دزدگیرهای الکترونیکی، از پارک آن در محیط های خلوت و فاقد ایمنی مناسب خودداری کنند.

---------------------------------------------------------------

توقیف خودروی نیسان با 3تن چوب قاچاق در نکا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقیف یک خودروی نیسان با 3تن چوب قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پي کسب خبری مبني بر تردد یک خودرو نیسان حامل چوب جنگلی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
وی افزود : ماموران انتظامی پس از شناسایی خودروی نیسان حامل چوبهای جنگلی با هماهنگي قضائي آنرا متوقف و در بازرسي از آن 3تن چوب قاچاق را کشف کردند .
فرمانده انتظامی نکا با اشاره به اینکه چوبها از جنگل های بالادست شهرستان نکا به صورت غیر مجاز برداشت شده بود،تصريح کرد : ماموران انتظامی یک قاچاقچی چوب را در این ماموریت پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی و چوب هاي قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبيعي تحويل دادند .
سرهنگ عزیزی درخاتمه با اشاره به اینکه قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي پیامدهای زیست محیطی مثل از بین رفتن اکوسیستم موجود و به راه افتادن سیلاب های خطرناک ، از مردم خواست : در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق چوب و فراورده هاي جنگلي مي کنند،موضوع را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار