اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 17 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 05 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار امروز نیروی انتظامی مازندران به این شرح است.

 

کشف جعل و کلاهبرداری میلیاردی در بهشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 متهم به جعل و کلاهبرداری 75 میلیارد ریالی در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی وقوع جعل و کلاهبرداری با فروش مال غیر به ارزش 75 میلیارد ریال در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، 2 کلاهبردار و جاعل حرفه ای اسناد و مدارک را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد،متهمان با سوء استفاده از غفلت مالک با جعل سند یک قطعه زمین 3600متری در حومه شهرستان بهشهر قصد فروش آن به ارزش 75 میلیارد ریال را داشته اند.

سرهنگ حسینی، خاطر نشان کرد: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر و با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی پلیس در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

____________________________________

پلیس بابل 20 فقره سرقت را کشف کرد

-فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 20 فقره سرقت با دستگیری 2 سارق منزل و کابل های مخابراتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت کابل تلفن در سطح شهرستان بابل، بررسی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، افزود: ماموران پس از تلاش بی وقفه، مخفیگاه 2 سارق حرفه ای را شناسایی و موضوع را به مرجع قضائی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار از کشف 20 فقره سرقت منزل و کابل های مخابراتی سخن به میان آورد و اذعان داشت : متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

_________________________________________

کشف 8فقره سرقت مزارع و باغات در میاندورود

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 4 سارق مزارع و باغات با 8 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ وحید محمدی با اعلام این خبر، اظهار داشت : ماموران انتظامی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و افزایش امنیت مطلوب ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در این طرح 4 سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در دو مرحله عملیات آنان را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیسی به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 _______________________________________ 

کشف کشتارگاه غیرقانونی دام در نکا

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف کشتارگاه غیرقانونی دام و کشف 22 لاشه گوسفند با برچسب جعلی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر کشتار غیرقانونی دام در یکی از دامداری ها در شهرستان نکا با جعل اسناد اداره دامپزشکی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی، کشتارگاه غیرقانونی را که در زمینی به مساحت 70 متر مربع داخل یکی از دامداری ها راه اندازی شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این کشتارگاه 11راس گوسفند کشتار شده، 11 لاشه گوسفند با مجوز جعلی دامپزشکی آماده تحویل به بازار و مهر جعلي دامپزشکي به همراه  575 برگ برچسب جعلي ویژه سلامت ورود گوشت به بازار را کشف کردند.

سرهنگ قیصری از دستگیری متهم و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: سلامت غذا بر سلامت بهداشت جامعه تاثیر مستقیم دارد، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کشتار غیرقانونی دام و طیور و یا قاچاق محصولات غذایی موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

_________________________________

کشف 4 کیلوگرم مواد افیونی در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 4 کیلو انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه یک خرده فروش مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سوداگر مرگ در امر فروش مواد افیونی در سطح شهرستان بابل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 4 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ شالیکار از تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: هرچند پلیس با شیوه های مختلف به ویژه از طریق سامانه پلیس 110 آماده مبارزه با پدیده شوم اعتیاد است اما آگاهی بخشی خانواده ها به ویژه نسل جوان در خصوص آسیب های مخرب مواد مخدر یکی از موثرترین راههای مبارزه با سوداگران مرگ است.

______________________________

کشف 72 کیلو موادافیونی در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف 72 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

سرهنگ ذات الله رضوانی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با سوداگران مرگ، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 2 هفته گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه توزیع کنندگان مواد مخدر، با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات مجزا 72 کیلوگرم انواع موادمخدر از جمله تریاک، شیشه و هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به دستگیری 31 متهم در این عملیات، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در اجرای این طرح، 9 قاچاقچی و 22خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ رضوانی با بيان اينکه مواد مخدر مادر و مولد بسیاری از آسیب های اجتماعی است، اذعان داشت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و افزایش نگراني و احساس ناامني می باشد.

____________________________________

کشف 12 فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری2سارق و کشف 12 فقره سرقت سیم و کابل های برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق با تشکیل پرونده، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، 2 سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به 12 فقره سرقت سیم و کابل های برق، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به نقش مشارکت شهروندان در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و بیان داشت:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق شماره تماس 110 ، موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار