سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران:
سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در دهمین روز از نوروز ۱۴۰۰ از گروه های جهادی قرارگاه شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد بابل و گروه جهادی میثاق این شهرستان متشکل از بسیجیان و دانشجویان جهادی رشته های پزشکی حاضر در مناطق کم برخوردار شهر گلوگاه بندپی شرقی بابل که در حال ارائه خدمات پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی (غربالگری کرونایی) و فعالیت های عمرانی در این مناطق هستند دیدار و ضمن تقدیر از خدمات مومنانه و خالصانه این دانشجویان در گفت و گوی صمیمانه با بسیجیان و اهالی منطقه در جریان مشکلات موجود این روستاها قرار گرفت و دستورات لازم جهت تسهیل گری ها و پیگیری های مربوطه را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹ 01 April 2021

به گزارش تابناک مازندران ، سردار مسلمی در این دیدار صمیمی ضمن تبریک سال نو و اعیاد خجسته شعبانیه، با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی در ارائه خدمات به مردم گفت: رسالت اصلی گروه‌های جهادی کمک به مردم در حوزه‌های مختلف است.

رسالت اصلی گروه‌های جهادی کمک به مردم در حوزه‌های مختلف است
 


بر اساس این گزارش، فرمانده سپاه کربلا با اشاره به احصای مشکلات و آسیب شناسی مناطق محروم در عرصه‌های مختلف آموزشی، درمانی، عمرانی و .. افزود:حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم دارای اهداف متعالی است که یکی از آن خودسازی جوانان می‌باشد.

سردار مسلمی به تجریبات اردو‌های جهادی هم اشاره و اضافه کرد: اردو‌های جهادی فرصت‌های بسیاری را برای بدست آوردن تجربه‌های ارزشمند، فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینگه گروه‌های جهادی بسیاری از نارسایی و مشکلات جامعه را رفع می‌کنند، بیان کرد: گروه‌های جهادی سکان مطالبه گری را در مناطق کم برخوردار بدست گرفته است.

سردار مسلمی با بیان این مطلب که اردو‌های جهادی باعث تربیت وپرورش مدیران انقلابی در آینده خواهد شد، خاطرنشان کرد:به فرموده امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تکیه به جوانان می‌تواند کشور را از مشکلات اقتصادی بیرون بیاورد لذا معظم له به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف بار‌ها تاکید کردند.
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات به مردم مناطق محروم از تعطیلات و تفریحات خود گذشتند، افزود: همه اهالی منطقه باید دست به دست هم بدهند تا گروه‌های جهادی به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده خود از جمله ساخت خانه محروم، اجرای طرح شهید سلیمانی و غربالگری کرونایی ونیز بخش‌های عمرانی برسند.
سردار مسلمی به پایش کرونایی در مناطق کم برخوردار هم اشاره و اضافه کرد: گروه‌های جهادی متشکل از پزشک و پرستار است که اگر در مواردی مردم نیاز به پزشکی و تامین دارو دارند و یا نیازمند بسته‌های معیشتی هستند، سپاه ناحیه آماده خدمات رسانی به مردم می باشد.
در پایان بسیجیان و اهالی منطقه مشکلات موجود در روستا‌ها را با فرمانده سپاه در میان گذاشته و سردار مسلمی دستورات لازم جهت تسهیل گری‌ها و پیگیری‌های مربوطه را صادر کرد.


فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با ...با اشاره به اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم گفت: گروه‌های جهادی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد بابل و همچنین گروه‌های جهادی بسیج محلات برای خدمت به مردم در تعطیلات نوروزی به مناطق کم برخوردار بویژه منطقه بندپی شرقی بابل اعزام شدند.

فرمانده سپاه کربلا به نشست هم اندیشی با گروه‌های جهادی هم اشاره و اضافه کرد: معضلات و مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد مورد بررسی قرار گرفت که عمده آن در بخش مسائل بهداشتی و عمرانی، و همچنین راه روستایی و آب رسانی بود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه گروه‌های جهادی با مطالبه گری که از مسئولین خواهند داشت، برای رفع محرومیت در تلاش هستند، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بی مزدو منت در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند و برای سربلندی و عزت این کشور و همچنین زدودن غبار محرومیت در حال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اتکا به جوانان و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای حل مشکلات، تاکید کرد: باید به معنای واقعی کلمه به جوانان اعتقاد داشته باشیم تا علاوه بر رسیدن به یک کشور پیشرفته، مقدمات ظهور را نیز فراهم کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار