کد خبر: ۹۵۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 29 March 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران به این شرح است:

 

 

کشف 310 کیلو گرم مواد مخدر در مازندران 

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 310 کیلوگرم تریاک و انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان تنکابن خبر داد. 

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان با خبر شدند.

وی، افزود: در ادامه اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهمان که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در استان های تهران و مازندران می کردند در حین جابجایی مواد مخدر با سه خودروی سواری در تهران مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در ادامه این ماموریت، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سردار میرزایی از کشف 270 کیلو گرم مواد مخدر در بازرسی از خودروهای متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات ماموران سردسته  اصلی این باند را در شهرستان تنکابن شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از منزل متهم خبر داد و بیان داشت: در این عملیات ضمن دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر و توقیف 3 دستگاه خودرو، در مجموع 310 کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرکشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مقابله با مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت های ماموریتی پلیس در سال جدید است که اجرای آن مستلزم همکاری همه نهاهای اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است./


-------------------------------------------------------


کشف 19 فقره سرقت در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 19 فقره سرقت و 4کیلو 600 گرم انواع مواد مخدردر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "محمد زمان شالیکار " در تشریح این خبر، بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی ، سارقان ، فروشندگان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی به مرحله اجرا در آمد .

وی از کشف 19 فقره سرقت خودرو ، اماکن خصوصی و انباری و همچنین کشف 4کیلو و 600گرم انواع مواد مخدر خبر داد و افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح  16 سارق ، معتاد متجاهر،خرده فروش مواد مخدر و مجرمان سابقه دار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از تشکیل پرونده و معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی سخن به میان آورد و تصریح کرد:دلیل بسیاری از سرقت ها بی احتیاطی از سوی شهروندان و نادیده گرفتن نکات ایمنی می باشد،استفاده از قفل های مناسب و مطمئن و دوربین های مداربسته در کاهش سرقت تاثیرگذار می باشند.

سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و  اطلاعات خود  در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-------------------------------------------------------


رمزگشایی از 21 فقره سرقت در بهشهر 

جانشین انتظامي شهرستان بهشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 21فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "مهدی تقی زاده فر " در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند .

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ، افزود: ماموران انتظامي پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و انجام هماهنگی قضائی ، 10 متهم به سرقت رادستگیرکردند.

وی در ادامه با اشاره به کشف21 فقره سرقت اماکن خصوصی  ، منزل ، سیم و کابل مخابراتی و ... خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی 13 خودرو و 3 موتور سیکلت را در این اقدام کشف کردند.

 سرهنگ تقی زاده فر در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز بوده که شهروندان می توانند از آن برای برقراری ارتباط با پلیس استفاده کنند.


-------------------------------------------------------


کشف 27فقره سرقت در نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 27 فقره سرقت پس از انهدام یک باند 4 نفره سرقت خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نور در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر سرقت از خانه باغ ها و ویلاهای خالی از سکنه،بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی نور در پی تلاش بی وقفه مخفیگاه 4 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی فنی از متهمان دستگیر شده به راز 27 فقره سرقت از خانه باغ ها و ویلاهای خالی از سکنه و فروش اموال به یکی از مالخرهای حرفه ای پی بردند.

سرهنگ داداش تبار در ادامه ضمن بیان دستگیری مالخر حرفه ای،اذعان داشت: ماموران انتظامی همچنین در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان دستگیر شده مقادیر زیادی از اموال مسروقه و لوازم منازل را کشف و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.


-------------------------------------------------------


کشف 82 فقره سرقت در اجرای طرح محله محور 

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف 82 فقره سرقت و دستگیری 90 سارق و معتاد در پی اجرای طرح محله و محور در تعطیلات نوروزی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری، در تشریح جزئیات این بیان داشت : در راستای پيشگيري و کنترل از وقوع جرايم به ويژه سرقت در ایام نوروز، طرح پیشگیرانه محله محور با به کارگیری همه استعدادها و امکانات توسط ماموران انتظامی استان به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی افزود :ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی خود  یک کیلو و 380گرم انواع مواد مخدر و 82 فقره انواع سرقت را کشف و  49 سارق و41 معتاد ولگرد را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری استان با اشاره به افزایش 61 درصدی کشف سرقت ها در تعطیلات نورزی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در ادامه تصریح کرد : تامین نظم و امنیت مطلوب برای مردم هدف اصلی نیروی انتظامی می باشد،برای رسیدن به این هدف شهروندان در صورت نیاز با پلیس 110 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار