کد خبر: ۹۵۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 29 March 2021
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: نخستین سهمیه نفت سفید خانوار‌های مازندرانی فاقد گاز طبیعی شارژ شد و تا ۳۱ خرداد امسال اعتبار دارد .

سبحان رجب پور افزود: برای هر خانوار ۵۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است که در کارت بانکی معرفی شده مشتریان شارژ شده است.

او گفت: مصرف کنندگان نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی‌های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام کنند.

رجب پور از توزیع سوخت کشاورزی با ثبت نام درسامانه تجارت آسان خبر داد و افزود: ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی بخش کشاورزی منطقه ساری افزایش یافته است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت:سوخت رسانی به کشاورزان تا پایان فصل کشاورزی ، هیچ مشکلی وجود ندارد وتوزیع مطلوب سوخت به شرط همکاری کشاورزان در مراجعه و ثبت نام به موقع در سامانه تجارت آسان بدون وقفه انجام خواهد شد.

او از شهروندان خواست تا شکایت ها و پیشنهادهاي خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار