با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیر خانه؛
هیات داوران نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی«فضای معنوی آیات قرآنی» معرفی شدند
کد خبر: ۹۵۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 27 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، گروه فرهنگی و هنری: دبیر نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی«فضای معنوی آیات قرآنی» دانشکاه های مازندران با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیر خانه، در طی احکامی هیات داوران این جشنواره را معرفی کرد.

معرفی  هیات داوران جشنواره نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی«فضای معنوی آیات قرآنی»
 


بر اساس این گزارش، حمیدرضا گل محمدی تواندشتی مسوول کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران و دبیر نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی «فضای معنوی آیات قرآنی دانشگاه های مازندران در گفت و گو با تابناک مازندران از معرفی هیات داوران این جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به پایان یافتن مهلت ارسال آثاربه دبیرخانه جشنواره،در طی احکامی خانم ها اعظم بروجری، شیرین مجتهدی و آقای حبیب طالقان غفاری به عنوان هیات داوران این جشنواره منصوب شدند.
وی افزود: این جشنواره به منظوراحیای مفـاهیم و موضوعات مـرتبط با فضای معنوی آیات قرآنی «دانش اندوزی و علم، تمثیل های قرآنی، داستان های قرآنی، تفکر و تعمق در طبیعت،..» دوبخش خیابانی و صحنه ای در سطح دانشگاه های استان مازندران برگزار شد.
دبیر نخستین مسابقه نمایش نامه نویسی کوتاه دانشجویی «فضای معنوی آیات قرآنی» با ارایه این مطالب که به برگزیدگان مسابقه، تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار، لوح سپاس و جوایز نقدی اهداء می‌شود. خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مجموعه نمایش نامه ای از سوی ستاد جشنواره به چاپ خواهد رسید و نتایج این جشنواره در پایان فروردین ماه 1400 اعلام خواهد شد.
وی در پایان با ارایه این مطلب که در طی مراسمی از برگزیدگان این جنشواره تجلیل به عمل خواهد آمد. اذعان داشت: خانم ها اعظم بروجردی و شیرین مجتهدی از نویسندگان و هنرمندان تئاتر کشور در بخش تخصصی نمایش نامه نویسی و آقای حبیب الله طالقان غفاری از قاریان بین المللی و مدرسین قرآنی در بخش محتوایی آثار رسیده به دبیر خانه را داوری خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار