اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در هفتم فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ 27 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 7 فروردین ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 7 فروردین بشرح زیر است:

 

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در فریدونکنار 

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار از انهدام باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی با کشف 12 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی  موضوع در دستور کار ،کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با يک سري اقدامات اطلاعاتي و بررسی همه جانبه ، یک باند 3 نفره سرقت را شناسايي  و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، با بیان اینکه متهمان در بازجويي فنی پلیسی به 12 فقره سرقت اعتراف کردند، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی متهمان را پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ هاشم پوردر خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


کشف 3 کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل" از کشف 3 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 1 قاچاقچی خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از سوداگران مرگ ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به هماهنگی قضائی ، تصریح کرد:ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی دقیق از مخفیگاه وی 3 کیلوگرم از انواع مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشكوک در زمينه توزيع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


انهدام باند شرکت هرمی در رامسر 

ماموران انتظامی شهرستان رامسر یک باند 6نفره شرکت هرمی که در پوشش شرکت کاریابی برای جوانان اقدام به کلاهبرداری می کردند،را دستگیر کردند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،ماموران انتظامی شهرستان رامسر در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند بزرگ شرکت های هرمی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی شهرستان رامسر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در پی هماهنگی قضائی همه اعضای این شرکت را که 6 نفر بودند را دستگیر کردند.

گفتنی است: ماموران انتظامی پس از کشف تعداد زیادی مدارک و مجلات در خصوص شرکت های هرمی، متهمان دستگیر شده را که در پوشش شرکت کاریابی مبالغ زیادی از قربانیان خود دریافت کرده بودند را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.


---------------------------------------------------


انهدام باند سارقان داخل خودرو در رامسر 

ماموران پلیس آگاهی رامسر پس از دستگیری 4 نفر یک باند سارقان حرفه ای داخل خودرو را منهدم کردند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،ماموران پلیس اگاهی رامسر در پی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر سرقت از داخل خودروی یکی از شهروندان،بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس اگاهی رامسر با استفاده از شگردهای خاص پلیسی یکی از سارقان حرفه ای را شناسایی و مخفیگاه وی را پیدا کردند.

ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه سارق را به اتفاق 3 همدستش در مخفیگاه وی که ویلایی اجاره ای بوده است دستگیر و در بازرسی از ویلا مقداری لوازم داخل خودرو و قطعات خودرو را کشف کردند.

گفتنی است،هر 4 متهم که از افراد غیر بومی رامسر بوده اند،پس از اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده توسط ماموران انتظامی به مرجع قضائی معرفی شدند.


---------------------------------------------------


کشف 3تن چوب جنگلي قاچاق در بهشهر 

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از کشف3 تن چوب جنگلي قاچاق از یک خودروی نیسان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی تقی زاده فر  " در رابطه با این خبر بیان داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران  انتظامی در حال کنترل یکی از محورهای جنگلی به یک نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نیسان را متوقف و در بازرسی از آن 3  تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به تحویل چوبهای قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در این اقدام 3 قاچاقچی چوب را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

 سرهنگ تقی زاده در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


دستگیری سارقان سیم و کابل برق در محمودآباد 

جانشین انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 3 سارق سیم و کابل برق با 11 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمودآباد به اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه مخفیگاه 3 سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

جانشین  انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به هماهنگی قضائی بیان داشت: هر 3متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های فنی پلیس به 11 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ کلوانی از کشف مقادیر قابل توجهی سیم، کابل برق و ادوات برش در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و نیاز به فوریت های پلیسی می توانند از طریق سامانه 110 با پلیس ارتباط برقرار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار