کد خبر: ۹۴۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 18 March 2021

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مقادیری طلاجات و ارزهای خارجی دلار، لیر و وجه نقد از منزلی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مالباخته و بررسی صحنه جرم کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، از منزل مالباخته طلاجات شامل (۳ رشته گردنبند طلا، ۲ دستبند و ۳ حلقه انگشتر طلا) به همراه دو هزار دلار آمریکا، هزار و۷۰۰ لیر ترکیه و ۱۶ میلیون ریال وجه نقد توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی، رد یک دستگاه خودرو سواری تیبا و سارق در محل وقوع جرم شناسایی شد که مأموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدیسی افزود: متهم در تحقیقات پلیس در مواجهه با دلایل، قرائن و مستندات چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به سرقت این منزل با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: در این خصوص مالخر شناسایی و دستگیر و کلیه اموال مسروقه از وی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار