با خنده ای تلخ می گوییم که پس کی قرار است مربیان مازنی سرمربی شوند؟ می توانیم دهها مربی سازنده استان را نام می بریم که از کاندیدای همیشگی هدایت تیم های ملی بهتر هستند
کد خبر: ۹۴۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 12 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، ملموس است که خودبرتری بینی نزد فدراسیون کشتی برای چند نفر خاص وجود دارد، که همیشه آنها را در قبای سرمربی تیم ملی می بینند؛ اما کسانی که ستاره می سازند و عامل قهرمانی تیم های ملی کشتی می شوند مربیان ارزنده مازنی هستند که به شکل غریبی از هدایت تیم ملی دور شده اند!

سرمربی گری تیم ملی کشتی آزاد جوانان از پژمان درستکار مستعفی به محسن کاوه واگذار شد. احیانا اگر مرد همه پسته فدراسیون کشتی این سمت را قبول نمی کرد تماسی گرفته می شد با تقی اکبرنژاد تا به شکل سنتی تیم ملی جوانان را هدایت کند!
با خنده ای تلخ می گوییم که پس کی قرار است مربیان مازنی سرمربی شوند؟ می توانیم دهها مربی سازنده استان را نام می بریم که از کاندیدای همیشگی هدایت تیم های ملی بهتر هستند ولی هیچوقت به آنها اعتماد نشده است.
باز دست رسول خادم درد نکند که سیدمراد محمدی را چند سالی سرمربی تیم ملی نوجوانان کرد و تیم ملی مرتب روی سکوهای آسیایی و جهانی بود و یا مسعود واحدی در نونهالان حکم سرمربی گری گرفت، الان که دیگر هیچ!
باز در این باره می نویسیم! این حق مان نیست‌.

مازند۲۴

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار