به نویسندگی و کارگردانی هنر مند مازندرانی؛
گروه فرهنگی و هنری: به نویسندگی و کارگردانی محمد علی هاشم پور و تهیه کنندگی انجمن سینماجوانان ایران و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)در شهر های فریدونکنار و سرخرود به تولید رسید.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 07 March 2021

به گزارش تابناک مازندران، گروه فرهنگی و هنری: فیلم کوتاه «خانه ای در این حوالی» به نویسندگی و کارگردانی «محمد علی هاشم پور» و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)در شهر های فریدونکنار و سرخرود به تولید رسید.
محمد علی هاشم پور نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «خانه ای در این حوالی» در گفت و گو با تابناک مازندران گفت: خلاصه داستان این فیلم نامه به ماجرای «رحیم» شخصی که خود را آماده رفتن به سفر حج می کند، در طول مهیاکردن مقدمات سفرش ناخواسته درگیر زندگی همسایه اش می شود و…

فیلم کوتاه «خانه ای در این حوالی» در مازندران تولید شد
 


وی افزود: «حسین عابد پور»، «راویه زواری»، «فرزین نجارزاده»، «حافظ حسینی»، «ساجده حسینی» و «حمید رضا گل محمدی تواندشتی» از هنرمندان مازندرانی شهرهای، فریدونکنار، سرخرود و بابلسر در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند.
هاشم پور با ارایه این مطلب که «محمد مقیم پور بیژنی» تصویر برداری این فیلم کوتاه را بر عهده داشت ادامه داد: «صابر یاور زاده» به عنوان دستیار تصویر و امور فنی، «محمود صادق ناتری« به عنوان صدابردارو «فرزان بخشی زاده» به عنوان دستیار صدا در این فیلم کوتاه همکاری داشتند.
نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «خانه ای در این حوالی» خاطرنشان کرد: «محمد علی هاشم پور» به عنوان تدوینگر، «محمد مقیم پور بیژنی» به عنوان صدا گذار واصلاح رنگ، «زهره اسماعیلی» به عنوان گریمور، «زهرا ولی زاده» به عنوان دستیار کارگردان، «عظیم غلامی» به عنوان مسوول هماهنگی، «جواد اسماعیلی» به عنوان مدیر تولید و «حمیدرضا گل محمدی تواندشتی» به عنوان مدیر روابط عمومی و امور رسانه یاری گر این فیلم کوتاه بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار