به تعداد ۵ نفر و طی تفاهم نامه با بنیاد مسکن مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با اقساط ۱۱ ساله و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بلاعوض توسط بنیاد مسکن و ۲۰۰ میلیون بلاعوض از کمیته امداد که جمعا ۱میلیارد ریال برای ساخت مسکن پرداخت شد و همچنین به ۱۳ مددجو تسهیلات تعمیرات مسکن تعلق گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 04 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، شهیدالله آقاجان‌پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) فریدونکنار با اشاره به پرداخت کمک معیشتی به ۱۰۵۷ خانواده و کمک به امر ازدواج ۱۱ مددجو به ارزش یک میلیارد ریال ، بیان کرد : علاوه بر خدمات فوق کمک پرداخت به فرانشیز خدمات درمانی به تعداد ۲۳۱ فقره ، پرداخت خدمات اجتماعی مددجویان برای ۱۰۵ نفر و ۳ مورد معافیت سربازی برای مددجویان دریافت شد.

بر اساس این گزارش، این مقام مسئول کمک به احداث و مقاوم‌سازی مسکن روستایی را از دیگر خدمات این اداره به افراد تحت پوشش عنوان نمود و گفت : به تعداد ۵ نفر و طی تفاهم نامه با بنیاد مسکن مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با اقساط ۱۱ ساله و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بلاعوض توسط بنیاد مسکن و ۲۰۰ میلیون بلاعوض از کمیته امداد که جمعا ۱میلیارد ریال برای ساخت مسکن پرداخت شد و همچنین به ۱۳ مددجو تسهیلات تعمیرات مسکن تعلق گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونکنار با عنوان اینکه فریدونکنار جزو مناطق آسیب پذیر به حساب ‌می‌آید ، تصریح کرد : ۱۲ نوع آموزش بهمراه خدمات مشاوره و کلاس‌های آموزشی انجام و ادامه دارد.

وی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) را پرداخت مساعدت قرض‌الحسنه به تعداد ۴۵۶ مددجو و وام کارگشایی ۶۰ ماه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بلاعوض ، پرداخت هزینه های آموزشی فنی حرفه ای ، پرداخت تسهیلات اشتغال برای ۷۶ نفر و همچنین مبلغ ۳۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت گردید.

آقاجانپور رئیس کمیته امداد افزود : تعداد ۱۳۷۰ سبد معیشتی به ارزش ۴ و ۲ میلیون ریالی و حدود ۱۰ هزار غذای گرم نیز تهیه و توزیع گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار