معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از اتمام ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر تا فروردین ۱۴۰۰ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 15 February 2021

مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر و احداث مسکن محرومین استان مازندران، اظهار کرد: تلاش بیشتر و اساسی دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان ضروری است.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی مازندران متعهد گردیده تا احداث دو هزار واحد دیگر از مسکن مهر را تا فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام برساند.

رازجویان با اشاره به ساخت مسکن طرح اقدام ملی، افزود: ساخت مسکن اقدام ملی در بعضی از شهرستان‌های استان مازندران آغاز شده است اما تسریع انجام آن نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن محرومین در مازندران از اولویت‌های دولت است، تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود استان باید جهت ساخت خانه برای اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه استفاده شود تا موجب ایجاد آرامش برای آنها گردد.

رازجویان ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی در راستای معرفی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت دریافت انشعاب برق در پروژه‌های مسکن مهر میارکلا ساری، با جدیت بیشتری پیگیری نماید.

وی با بیان اینکه از تجربیات پروژه مسکن مهر باید در دیگر پروژه‌های حوزه مسکن استفاده شود، اظهار کرد: پروژه‌های حوزه مسکن باید با کیفیت بالا احداث و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

رازجویان در مورد مسکن مهر چالوس نیز گفت: شرکت آب و فاضلاب متعهد شده است تا مشکل فاضلاب این مجتمع را تا انتهای سال ۹۹ برطرف سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خانه‌دار شدن قشر کم‌درآمد جامعه را از اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: از بانک‌هایی که جهت ساخت مسکن محرومین همراهی دارند قدردانی می‌کنم و انتظار دارم جهت انجام تعهد صددرصدی، تمام بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: تا به امروز بیش از ۱۹۰۰ متقاضی مسکن محرومین که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: بنیاد مسکن نظارت و پایش جدی بر متقاضیان مسکن محرومین داشته باشد تا بودجه‌ی بلاعوضی که دولت اختصاص داده است در زمان مناسب هزینه شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار