اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 27 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 15 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 27 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 27 بهمن بشرح زیر است:

دستگیری 2 سوداگر مرگ در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسراز کشف3 کیلوگرم تریاک پس از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حسین زارع در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر بیان داشت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود:مأموران انتظامی پس از انجام تحقيقات پلیسی مخفیگاه 2 توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به دستگیری متهمان پس از هماهنگي‌ قضائي ، تصريح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه این 2 سوداگر مرگ، 3 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .
________________________________

توقیف خودروی سواری حامل گوشت قاچاق در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 500 کیلو گوشت فاقد مجوز بهداشت و 3 تن چوب قاچاق از 2 دستگاه خودروی پژو و نیسان خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران انتظامی کنترل تردد خودروهای عبوری را با اجرای ایست و بازرسی در دستور کار خود قرار دادند.

وي با اشاره به توقیف يك دستگاه وانت نیسان و کشف 3 تن چوب قاچاق جنگلی در بازرسی از آن افزود:ماموران انتظامی پس از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو نیز 500 کیلو گوشت قاچاق و فاقد مجوز اداره بهداشت را كشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2 قاچاقچي در این رابطه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در این رابطه پرونده هایی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی در پايان خاطرنشان كرد: مقابله با قاچاق نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم است،به همین دلیل شهروندان در صورت اقدام فرصت طلبانه قاچاقچیان موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
____________________________________

کشف 2تن چوب جنگلي قاچاق در نكا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف یک دستگاه خودروی نیسان با 2تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت: در پي کسب خبری مبني بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود : ماموران انتظامی پس از شناسایی خودروی نیسان حامل چوب های قاچاق با هماهنگي قضائي ،آن را متوقف و در بازرسي از آن مقدار 2 تن چوب جنگلي که به صورت غیر مجاز از جنگل های بالادست نکاء برداشت شده بود را کشف کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد : در این اقدام ماموران انتظامی یک قاچاقچی را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي کردند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه از مردم خواست : در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند.
________________________________

کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، از کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق پس از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر علی صفر پور با اعلام اين خبر افزود: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب،گشت زنی در محورهای جنگلی و کنترل خودروهای باری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی 2 دستگاه خودروی نیسان خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی هر 2 خودروی نیسان را پس از شناسایی متوقف و در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی 4 تن انواع چوب های قاچاق را که به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان دستگیری دو قاچاقچی چوب در این اقدام پلیسی، خاطرنشان کرد:چوب های جنگلی کشف شده با تشکیل پرونده قضائی به اداره منابع طبیعی تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
___________________________________

کشف 6 کیلو مواد مخدر در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 6 کیلو گرم مواد مخدرحشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام حسین شعبانی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

سرهنگ شعبانی، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 6 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از معرفی متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
_______________________________

توقیف کالاي قاچاق میلیاردی در جویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف کالاي قاچاق 5میلیارد و 600میلیون ریالی از 2دستگاه خودرو وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر، بیان داشت : در پي کسب خبری مبني بر تردد 2خودروی نیسان حامل کالاي قاچاق در منطقه لاریم، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسي از خودروهاي توقيفي 396 قوطی فلزی سیم جوش صنعتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در پایان با اشاره به ارزش حدودی 5 میلیارد و 600 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده، خاطر نشان کرد: در این خصوص 2 متهم دستگير و 2 خودروی وانت نیسان توقیف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار