اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 25 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ 13 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 25 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 25 بهمن بشرح زیر است:

آزادسازی 17 هزار متر مربع از اراضی ملی و ساحلی جویبار

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 17 هزار متر مربع از اراضی ملی در نوار ساحلی شهرستان جویبار به ارزش 1500 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرقانونی 17 هزار متر مربع از اراضي ملي و منابع طبيعي در سواحل دریا در منطقه ساحلی چپکرود شهرستان جویبار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در اجرای حکم قضائی به اتفاق ماموران حفاظت از منابع طبیعی و نماینده مرجع قضائی اقدام به بازپس گیری زمین های ملی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تخریب دیوار و ساخت و سازهای ایجاد شده در اراضی ملی، تصریح کرد:کارشناسان ارزش ریالی این میزان از اراضی را 1500 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار ماموران انتظامی بوده و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه سوء استفاده در این زمینه موضوع را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند

-----------------------------------------------------

کشف میلیاردی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سوادکوه شمالی

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 54 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان سوادکوه شمالی به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد .

سرهنگ سید موسی حسینی در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستاي طرح برخورد با توليد کنندگان غيرمجاز ارز ديجبتال و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در این حوزه در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همکاری کارشناسان شرکت توزیع برق شهرستان مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان سوادکوه شمالی شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم که داراي شرکتي در این شهرک صنعتی بوده با نصب مانير به صورت غيرمجاز اقدام به توليد ارز ديجيتال مي کرد.

سرهنگ حسینی با اشاره به هماهنگی قضائی از بازرسی این شرکت تولیدی خبر داد و افزود: در بازرسی از این شرکت 54 دستگاه بيت کويين به ارزش ريالي 3 میلیارد ریال کشف و این مرکز با حکم قضائی پلمب شد.

------------------------------------

اعتراف سارق اماکن خصوصی به 24 فقره سرقت در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 24 فقره سرقت خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2 متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران پلیس آگاهی به 24 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند .

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی،درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

---------------------------------------

اعتراف سارق به 13 فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 13 فقره سرقت پس از دستگیری یک سارق حرفه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر بیان داشت:ماموران انتظامی شهرستان بابل در پی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در حوزه استحفاظی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه یکی از سارقان حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی های فنی ماموران آگاهی بابل به 13 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد:ماموران انتظامی در این رابطه پرونده ای تشکیل داده و متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ شالیکار در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در زمینه سرقت با سامانه 110 پلیس تماس بگیرند.

-------------------------------------------------

توقیف دوخودرو با 5 تن چوب قاچاق در میاندورود

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف 2 دستگاه خودروی وانت نیسان و کشف بیش از5 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ وحید محمدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب و فراورده های جنگلی توسط افرادناشناس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب های قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ محمدی،با اشاره به کشف 5 تن چوب جنگلی در بازرسی از خودروهای توقیفی که به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان میاندورود برداشت شده بود تصریح کرد: ماموران انتظامی در این اقدام دو قاچاقچی حرفه ای چوب های جنگلی را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به ارزش 357 میلیون ریالی چوب های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

----------------------------------------------

دستبند پلیس بابلسر بر دستان کلاهبردار میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری یک نفر که با ترفند پیش فروش منازل مسکونی مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین زارع در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پي دریافت گزارش قضائی مبنی بر دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری کرده بود ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بابلسر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی،مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر بیان داشت : متهم در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری به مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون ریال با ترفند پیش فروش منازل مسکونی به شهروندان اعتراف کرد.
سرهنگ زارع با بیان معرفی متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد:شهروندان در انجام معاملات بویژه معاملات وسوسه انگيز دقت لازم را داشته و با استعلام از مبادی ذیربط و مشورت با كارشناسان با تجربه،احتمال خطرپذیری خود را به حداقل ممکن برسانند.

-----------------------------------------------------

دستبند پلیس بر دستان جاعل و کلاهبردار میلیاردی در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری جاعل حرفه ای اسناد منازل آپارتمانی و کشف کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ مسعود تقدیسی در این رابطه بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت 12 فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان از طریق فروش آپارتمان با جعل سند به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال در شهر ساری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به متواری بودن متهم از اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی وی خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی،متهم را در یکی از مخفیگاه هایش شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ تقدیسی در خاتمه با بیان معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی،خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از انجام معاملات ملکی با اخذ استعلامات لازم از ادارات ذیربط بویژه اداره ثبت اسناد و املاک از صحت و سلامت مدارک ارائه شده از سوی فروشندگان اطمینان حاصل کنند تا قربانی افراد کلاهبردار و فرصت طلب نشوند.

---------------------------------------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 12فقره سرقت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، پرونده ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 8 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: سارقان در بازجویی ها تاکنون به 12فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

------------------------------------------------

کشف لاستیک های قاچاق500 میلیونی در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف لاستیک های قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در خبر داد.

سرهنگ اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان گلوگاهف موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به خودروی نیسان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی 86 حلقه لاستیک خارجی قاچاق را که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده اززش کالاعی مکشوفه را بالغ بر 500میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

حسن زاده در خاتمه ضمن اشاره به اینکه ماموران انتظامی گلوگاه در اقدامی مشابه با توقیف یک دستگاه خودرو یک تن و 400 کیلوگرم آرد قاچاق کشف کردند ، خاطر نشان کرد: شهروندان با ارائه گزارش ها و اطلاعات از طریق سامانه 110 می توانند در پیشگیری قاچاق کالا همیار خوبی برای نیروی انتظامی باشند.

----------------------------------------------------

باند سارقان اماکن خصوصی در تنکابن متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با 21 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، بیان داشت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه باند 3 نفره سرقت از اماکن خصوصی را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 21 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه گفت:پلیس به شدت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

---------------------------------------

دستگیری 32 سارق و خرده فروش مواد مخدر در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری 32 سارق و خرده فروش مواد مخدر در پی اجراي طرح ارتقاء امنیت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ ناصر علی صفر پور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت پاکسازي مناطق آلوده وجرم موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتی پلیس،افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح 22 سارق، 10 توزیع کننده موادمخدر و 15 نفر از افراد تحت تعقیب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 5 تن چوب قاچاق، یک کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح 30 دستگاه خودرو و 10 موتور سیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ صفرپور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای این طرح بیان داشت: شهروندان در صورت نیاز به فوریت های پلیسی می توانند با سامانه 110 تماس داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار