کد خبر: ۹۳۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 09 February 2021
انقلاب اسلامی ایران همچون انفجار نوری بود که با رهبری بزرگمردی همچون امام خمینی (ره) از ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.
 
 
هنر امام (ره) این بود که مبارزه را چنان زمینه‌سازی کند و نیرو‌های نهضت را به گونه‌ای آرایش دهد که نهضت اسلامی را به عاشورای حسینی گره بزند؛ رمز و راز‌های پیروزی انقلاب اسلامی را نیز در موفقیت این تدبیر باید جستجو کرد.
 
 
انقلابی که با خون مردم رشید ایران آبیاری شد و برای رسیدن به ۴۲ سالگی خود مقابل سختی ها و توطئه های دشمنان این مرز و بوم از پای نایستاد و اکنون به استقلال سیاسی، نظامی، علمی و اقتصادی رسیده است.
 
 
مردم غیور ایران اسلامی که به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و با حضور در صحنه های حق علیه باطل برگ زرینی به ثبت رساندند فردا نیز آماده خلق حماسه ای دیگر هستند.
 
 
مردم مازندران همچون سالهای گذشته بر پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی تاکید دارند و حمایت خود را از منویات مقام معظم رهبری ابراز داشتند.
 
 
با توجه به بیماری واگیر کرونا و ضرورت رعایت سلامت مردم، مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۹۹ با شعار (انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار) به صورت نمادین، صرفا" خودرویی و موتوری و در فضای مجازی در تمام شهر‌ها و مناطق مازندران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار