اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 18 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 06 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 18 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 18 بهمن بشرح زیر است:

انهدام باند قاچاق موادمخدر در مازندران /کشف 108 کیلو تریاک و حشیش

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 108 کیلوگرم تریاک و حشیش با انهدام باند تهیه وتوزیع موادمخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان های "بابل و قائم شهر" خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر در سطح استان و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان های بابل و قائم شهر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به شناسایی 4 متهم از اعضای باند قاچاق موادمخدر شدند که با 3 دستگاه خودرو اقدام به توزیع موادمخدر می کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی از طرح عملیاتی مشترک پلیس برای توقیف خودروها و دستگیری متهمان خبر داد و افزود: متهمان در عملیاتی ضربتی با همکاری عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بابل و قائم شهردستگیر شدند.

سردار میرزایی از کشف 108 کیلو گرم تریاک و حشیش در بازرسی از 3 خودروی متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از عزم جدی پلیس در مبارزه با موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان خبر داد و افزود: در طول 10 ماهه سال جاری بیش از 4 تن و 800 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و 60 باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز در سطح استان منهدم شدند.


-------------------------------------------------


احتکار 101 تن کود شیمیایی در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 101 تن کود شیمیایی احتکار شده در شهرستان ساری خبر داد.

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مقادير زيادي کود شيميایي و سموم کشاورزي احتکاری در یکی از انبارها در جاده "گلما" شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی انبار و محل دپوی کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه کارشناسان اداره جهاد کشاورزي شهرستان ساری و بازرسان اداره کل صمت استان به آدرس مورد نظر عزيمت کردند و در بازرسی از انبار بیش از 101 تن کودشیمیایی و 2 هزار ليتر سموم کشاورزی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این میزان کالای احتکار شده 25 میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگي مرجع قضائي این انبار پلمب شد.

سردار میرزایی با اشاره به ضرورت و اهمیت استفاده از کودهای شیمیایی و سموم کشاورزي در امر تولید محصولات کشاورزی، گفت: بی شک احتکار و قاچاق این کالاها تاثیر منفی بر روند تولید و عرضه محصولات کشاورزی دارد و نیازمند برنامه ریزی مشخص و مدون در توليد، توزيع و عرضه است.

فرمانده انتظامی استان مازندران معضل اصلي توليد و عرضه در بخش های مختلف اقتصادی را حضور دلالان دانست و افزود: این افراد بدون زحمت و با استفاده از سرمايه، امکانات و رانت خواری به دنبال منفعت طلبی هستند که لازمه برخورد مقتدرانه با دلالان و ايجاد ساز و کار مناسب در زمينه عرضه کالا نیازمند عزم همگانی است.#


-------------------------------------------------


دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارق تجهيزات انتقال برق با 15فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علي داداش تبار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت تجهيزات انتقال برق در شهرستان نور، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق را شناسايي و در عملياتی غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

سرهنگ داداش تبار، تصريح كرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت تجهيزات انتقال برق در این شهرستان اعتراف كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.


-------------------------------------------------


دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 15 کيلوگرم تریاک در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي از جابجایی مواد مخدر توسط عاملی افیونی در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از تشکیل تیم های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و شهرستان قائم شهر ، متهم در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جعفری از کشف 15 کيلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و خاطر نشان كرد: این سوداگر مرگ پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد.

وی بابيان اين که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


-------------------------------------------------


کشف 15 کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان سیمرغ

فر مانده انتظامي شهرستان "سیمرغ " از دستگيري دو عامل افیونی و کشف 15کیلو و400 گرم مواد مخدر تریاک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی" درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر در این شهرستان توسط 2 عامل افيوني، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ ، افزود: مأموران با انجام تحقيقات و بررسي های ميداني ، موفق به شناسايي این 2 قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ اسدی ، تصريح کرد: طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آنان 15کیلو و400 گرم تریاک کشف شد .

وی با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .


-------------------------------------------------


دستگیری سارق داخل خودرو در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از زمین گیر شدن سارق داخل خودرو با 17 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از داخل خودرو، موضوع در دستور کار یگان های فرماندهی انتظامی شهرستان بابل قرار گرفت.

وی، تصریح کرد :ماموران کلانتری 11 پس از هماهنگی های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

"سرهنگ شالیکار" خاطرنشان کرد: عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 17 فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


-------------------------------------------------


راز 34 فقره سرقت در بهشهر برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 6 سارق و کشف 34 فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر،بیان داشت : ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی و دستگیری 6سارق حرفه ای پس از هماهنگی قضائی خبر داد و تصریح کرد: ماموران پس ازدستگیری متهمان در بازجویی های فنی از آنان به راز 34 فقره سرقت اماکن خصوصی ، سرقت منزل وسرقت موتورسیکلت ...پی بردند.

فرمانده انتظامی بهشهر در ادامه بيان داشت: ماموران در اجراي اين طرح 29 دستگاه موتورسيكلت فاقد پلاك و 12 دستگاه خودروی متخلف توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.


-------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامحسین شعبانی با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دوهزار با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم 2 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگ های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد .

سرهنگ شعبانی، ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------


کشف 17 فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کشف 17فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی 10 عامل افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ هاشم پور از توقیف 12خودرو و 18 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف 17فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و اموال داخلی داخل خودرو از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

وی در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-------------------------------------------------


کشف 17 فقره سرقت داخل خودرو در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو با 17 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر، اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی کلانتری 11 شریعتی موفق به شناسایی سارق داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، خاطر نشان کرد : متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و تاکنون به 17 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ شالیکار در پایان به شهروندان توصیه کرد بارعایت نکات ایمنی و مراقبتی از اموال خود مراقبت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را سریعاً از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار