کد خبر: ۹۳۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 01 February 2021
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ امام جمعه شهرستان لنده در این آئین گفت: انسان باید در دورانی که مسولیت دارد باید تا آخرین نفس دست از تلاش برندارد و مشغول خدمت به مردم باشد.

وی گفت؛ فرماندار سابق شهرستان لنده تلاش ها و پیگیری های خوبی برای رفع مشکلات و پروژه های شهرستان داشتند که امیدواریم فرماندار جدید نیز با اشراف کامل به شرایط موجود رسالت خویش را با همکاری همه مسولان آغاز نمایند.

در ادامه مهندس مرادی مسول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده گفت: دولت همکاری لازم را به جهت تزریق اعتبارات با بنیاد نداشته است.

وی بیان کرد؛  جلسات مختلفی با حضور مسولان استانی و مدیران کل برگزار شد ولی هیچ دستاوردی برای تحقق مصوبات نداشته ایم که این مهم از سوی مدیران کل تحقق نیافت.

وی افزود: بیش از ۶۰میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در سطح شهرستان لنده در حال کار است که در زمینه های مختلف عمرانی و فرهنگی و سایر حوزه ها است و بیش از ۶۰میلیارد تومان تسهیلات در زمینه های مختلف در حال پرداخت داریم.

مرادی اظهار کرد؛ لنده نیازمند توجه بیشتر با توجه به عمق محرومیت ها است که انتظار داریم مسولان در این زمینه نیز فرماندار جدید را یاری کنند و از تلاش های فرماندار سابق نیز قدردانی می کنم.

در این آیین همچنین ایرج جرنده رئیس شورای شهر لنده گفت: رمز موفقیت مهندس موسوی پای کار بودن و در صحنه بودن وی در پروژه های عمرانی است که توانایی های وی قابل تحسین است.

وی افزود: تلاش های وی برای به ثمر نشستن پروژه های شهرستان لنده بدون وقت شناسی و توجه به تایم اداری از محسنات ویژه این فرماندار بود که امیدواریم فرماندار جدید نیز با این روحیه جهادی بتواند در ادامه کار موفق باشد.

در این بخش از برنامه سید خدادوست موسوی  فرماندار سابق لنده گفت: همیشه خوش خداحافظی نبودم و بیشتر به دنبال سلام بودم و امروز ۲۱ماه است که در خدمت مردم شهرستان لنده هستم و شرمنده الطاف و محبت های مردم هستیم.

وی افزود: خوشحالم که آنچه در توان داشتم را به کار ببندم و یادم هست در روز معارفه ام نیز گفتم که با حفظ نگاه سیاسی ام نگاهم به لنده عمرانی و توسعه ای بود.

فرماندار سابق شهرستان لنده گفت: آنچه صورت گرفت وظیفه ام بود و آنچه انجام نشد را نتوانستیم به ثمر برسانیم.

وی گفت:حضور در لنده مصادف شد با حوادث مختلف از جمله آتش سوزی، بحث بنزین، انتخابات مجلس و حساسیت های مختلف و کرونا و سایر مسائل که در این برهه تلاش های زیادی صورت گرفت.

موسوی اذعان داشت: در چهل سال گذشته انتخابات شهرستان لنده یکی از بهترین انتخابات بود که بدون حواشی و مسائل مختلف برگزارشد.

فرماندار سابق شهرستان لنده گفت: تنها شهرستانی بودیم که به وضعیت قرمز در بحث کرونا نرسیدیم و این با همکاری مردم صورت گرفت.

وی گفت؛ آنچه شهرستان لنده نیاز داشت همت و تلاشی مضاعف در پروژه های عمرانی بود که در بحث توسعه و پیشرفت لنده تلاش های خوبی شکل گرفت.

فرماندار سابق لنده با اشاره به اینکه  راه اندازی و فعال کردن پروژه های عمرانی و ملی شهرستان لنده را با تزریق بالغ بر ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه ها سرعت بخشیدیم گفت: با کمک های بنیاد مستضعفان انقلاب بزرگی در حوزه عمرانی شهرستان ایجاد شد.

موسوی خاطر نشان ساخت : در حوزه راه بیش از ۳۰میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان در حال فعالیت است و در ادامه افزود:مشکل تامین آب شرب شهرستان مرتفع و مشکل حومه غربی شهرستان نیز به زودی رفع می شود.

وی گفت:بیش از ۷۱میلیاردتومان پروژه با ۲۹پروژه در دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح است که در دهه فجر نیز شاهد کلنگ زنی پروژه آبرسانی به دشت وبن است که در حال اجرا است.

وی گفت: بیمارستان ۳۲تختخوابی لنده با بیش از شش ونیم میلیارد تومان در حال کار است.

موسوی گفت: در حوزه شهری تلاش های خوبی صورت گرفت و در بحث خدمات روستایی و عشایری نیز تلاش های خوبی شکل گرفت.

وی گفت:ما ساختمانی نداشتیم ولی امروز یک ساختمان مناسب و در شان شهرستان داریم که در آزمون جدید نیز ۸نفر نیروی جدید جذبی داریم.

موسوی گفت:برخی شبهات در فضای مجازی در خصوص خدمت به منطقه ام در حوزه عشایری بود که باید بگویم که این مهم هرگز با نگاه قومی و قبیله ای صورت نگرفت.

وی گفت:با تفکر سیاسی که داشتم هرگز وارد هیچ بازی سیاسی نشدم ولی برابر اصول خویش کار مردم و با نگاه قومی وقبلیه ای هم مخالف بودم و امروز با افتخار این جایگاه را واگذار می کنیم که رضای خداوند را سرلوحه کارم قرار دادم.

از مردم خوب لنده قدردانی می کنم که یار ویاور ما بودند و از همسر وفرزندانم صمیمانه قدردانی می کنم.

در ادامه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: فرصت خدمت به مردم باید به درستی و بدون منت باشد و خدا را شاکریم که عمر ما با این انقلاب رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه گرفتن مسولیت نعمتی است که انسان باید با شرافت و در جهت خدمت بی منت به آن عمل کند گفت: مسولان در روز قیامت با غل و زنجیر وارد می شوند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و باید تلاش کنیم این مهم در جهت اهلیت جامعه باشد.

جمالی با تاکید بر اینکه :باید در حوزه مسولیتی منشاء خدمت باشیم چرا که این خدمت است که می ماند اذعان داشت: اینجا پرورشگاه افتخارات ملی است ولی شهرستانی محروم است که خدمات ارزشمندی صورت و بخشی به ثمر نشست و مابقی نیز باید با تلاش جهادی صورت پذیرد.

وی گفت: این تغییر مسولیت ها طبیعی است و اگر خدمتی صورت گرفت متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون استاندار گفت:فرمانداران سابق و جدید از نیروهای خوب و تلاشگر وزارت کشور هستند که دارای مسولیت های خوب و آشنا به کار هستند و ماحصل تلاش های این عزیزان خدماتی است که صورت گرفته است.

وی گفت: امیدواریم همه ما منشا خدمت برای شهرستان باشیم و فرماندار جدید را برای خدمت مضاعف یاری کنیم.

جمالی با بیان اینکه امیدواریم اعمال و نیت ما در جهت رضایت خداوند باشد و در جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تاکید کرد: اگر گفتارمان با عملمان یکی شد می توانیم ادعا کنیم که خادم مردم هستیم و جا دارد از ابر مرد تاریخ جبهه مقاومت و اسلام سردار شهید سلیمانی یاد کنیم و بدانیم که دشمن نخبگان ما را هدف قرار داده است.

وی گفت:کشور ما یک کشور برخوردار است و باید از تمام ظرفیت ها برای خدمت به مردم کوتاهی نکنیم و حکومت یعنی مردم داری که باید فرماندار جدید این مهم را در دستور کار خویش قرار دهد.

تصاویر تکمیلی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار