مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلام ایلام خبر داد ؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلام ایلام گفت: ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در طول مدت برپایی جشنواره فیلم فجر برای علاقه مندان به نمایش درخواهند آمد.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 31 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عمران خودآموز  اظهار داشت :16 نحوه بلیت فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

خودآموز ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان در راستای نمایش فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده و برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: طی سال‌های گذشته تجربه مطلوبی در زمینه اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان ایلام داشتیم.

وی گفت: این جشنواره از مهم‌ترین رویدادهای هنری و سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود و امسال تحت تاثیر همه‌گیری کرونا تجربه‌ای جدید خواهد بود.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی نژاد در بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد./م

بیشتر بخوایند :

شباهت جشنواره فیلم فجر و انتخابات مجلس امسال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار