اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 11 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 30 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 11 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 11 بهمن بشرح زیر است:

کشف 40 میلیاردی دستگاه های تولید ارز دیجیتال در بابلسر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 130 دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کوین و متعلقات آن به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان بابلسر خبر داد.

سرهنگ سیدموسی حسینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین اولویت های پلیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال بیت کوین در یکی از واحد های صنعتی کرده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی از کشف 130 ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده بالغ بر 40 ميليارد ريال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر جهش تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

سرهنگ حسینی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

______________________________

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در رامسر

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از توقیف یک خودروی نیسان حامل 3 تن چوب قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"علی قیصری" با اعلام این خبر، بیان داشت: در راستای حفظ منابع ملی و در اجرای طرح مبارزه با قاچاق چوب، ماموران گشت انتظامی پاسگاه "سخت سر" موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند .

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی خودروی متهم را حین حمل چوب در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان متوقف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر ، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم 3 تن چوب قاچاق به ارزش 30 میلیون ریال کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلي به تاراج بردن منابع ملي كشور است، از مردم خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در سريع‌ترين زمان با پليس 110 در ميان بگذارند .

______________________________________

ایستگاه آخر کامیون حامل چوب قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 15 تن چوب قاچاق در خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ذات الله رضوانـی با اعلام این خبر، بیان داشت: مامورين انتظامي در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب در یکی از محورهای جنگلی شهرستان آمل موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با ادارات ذیربط در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در پی شناسایی یک دستگاه کامیون حامل چوبهای قاچاق، به اتفاق ماموران اداره مبارزه با قاچاق استان ،عوامل يگان حفاظت منابع طبيعي استان و همچنين عوامل محيط زيست شهرستان آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 15 تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز قطع شده بود، خبر داد و تصریح کرد: چوب های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان حدود 500 میلیون ريال برآورد شدند.

سرهنگ رضوانـی ضمن بیان اینکه خودروی توقیف شده به پارکینگ نیروی انتظامی هدایت شد، افزود:چوب های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آمل در خاتمه عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است،قطع چوب های جنگلی در ارتفاعات علاوه بر آسیب و خسارت به حیات وحش،باعث افزایش دما و همچنین افزایش احتمال وقوع سیل در پایین دست می شود.،بنابراین شهروندان در صورت مشاهده هرگون فرصت طلبی از سوی قاچاقچیان چوب موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

______________________________

كشف کپسول گاز قاچاق در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از كشف 80 عدد کپسول گاز مايع و دستگیری یک قاچاقچی کالاخبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پلیس، سرهنگ ناصر علی صفرپور د

masoud pashna, [۳۰.۰۱.۲۱ ۲۰:۳۸]
ر تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر انتقال کپسول های گاز مایع از یکی از روستاها به شهر ساری،تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تلاش بی وقفه پس از شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق، آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی نیسان توقیف شده 80 عدد کپسول گاز مايع بزرگ را در بازرسی از آن کشف و راننده آنرا دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی تصریح کرد:کپسول های گاز کشف شده جزء سهمیه مناطق روستایی در ایام زمستان بوده که متهم قصد داشت با انتقال این محموله به شهرستان ساری ،آن را در بازار آزاد به فروش برساند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساری در پایان از شهروندان خواست:در صورت نیاز به فوریت های پلیسی بویژه وجود هرگونه خبر درخصوص كالاي قاچاق موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

_________________________

پایان کارکلاهبردار میلیاردی در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری متهم به جرم کلاهبرداری 24 میلیارد ریال خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در رابطه با این خبر بیان داشت :ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر وقوع کلاهبرداری مجموعا به ارزش 24 میلیارد ریال موضوع را با انجام اقدامات فنی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی کلاهبردار حرفه ای پس از انجام اقدامات اطلاعاتی خبر داد و افزود:ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ضمن بیان اعتراف متهم به کلاهبرداری 24میلیارد ریالی در بازجویی های فنی ماموران پلیس آگاهی تصریح کرد:متهم به جرم خود با وعده نوع خاصی از گوشی تلفن همراه با نصف قیمت به طعمه های خویش و سرمایه گذاری در خصوص واردات آن با اخذ وجه نقد،اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود.

سرهنگ شعبانی با اشاره به معرفی متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد:از معامله با افراد ناشناس و دریافت چک و اسناد مالی فاقد اصالت و شناسایی خودداری کرده و در صورت برخورد با اینگونه موارد مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

________________________________

کشف اشیای عتیقه دوران ساسانی در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف 6 قطعه اشياء عتيقه مربوط به دوره ساسانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان جزئیات این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبري مبني بر انتقال و جابجایی اشیاء عتیقه توسط افرادی سودجو در يکي از مناطق شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی به عمل آمده؛ متهم را که اقدام به جابجایی و انتقال اشیاء عتیقه با خودرو شخصی کرده بود، غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، اظهار کرد: در بازرسي از خودرو این متهم، 6 قطعه شیء عتيقه کشف و برای تحقیقات بیشتر تحویل کارشناسان اداره ميراث فرهنگي شهرستان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

___________________________

کامیون حامل مواد مخدر در سوادکوه شمالی توقیف شد

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، ازتوقیف یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا فرهودی درباره جزئیات این خبر، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدردر پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون در پوشش خودروی حامل مراسلات اداره پست،از استان تهران به سمت یکی از شهرستان های مازندران، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 1 کیلوگرم تریاک در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه ره آورد مواد مخدر در جامعه تزلزل خانواده ها ، نگراني و ناامني شهروندان را به همراه دارد،تصریح کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار