تیم فوتسال فردوس قم با شکست تمامی رقبای خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور قدرت‌‌‌نمایی کرد و صدرنشین گروه دوم شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 30 January 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که بازی‌های‌ مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود، تیم فوتسال فردوس قم در گروه دوم مقدماتی میزبان رقبای خود است و این بازی‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام می‌رسد.

در این گروه تیم‌های فردوس قم، مس سونگون ورزقان، گیل‌پارس رشت، شهروند ساری، اهورا بهبهان و فرش‌آراء مشهد حضور دارند و به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال امید ایران مشخص شود.

فوتسالیست‌های آینده‌دار فردوس قم با هدایت محمدرضا قاسمی و فرید نقش‌بند در نخستین بازی خود به مصاف تیم گیل‌پارس رشت رفتند و با نتیجه 4 بر 1 حریف را مغلوب کردند، مسابقه‌ای که در آن برای فردوس قم محمد رحمتی‌دهکردی و امیرحسین زینلی هرکدام دو گل به ثمر رساندند و تک گل گیل‌پارس را امیررضا بینا وارد دروازه فردوس کرد.

فردوس در دومین مسابقه به مصاف فرش آرای مشهد رفت و با نتیجه 4 بر 2 حریف را مغلوب کرد، در این دیدار گل‌های فردوس را مانند بازی با گیل‌پارس رشت، محمد رحمتی‌دهکردی و امیرحسین زینلی هر کدام دو گل زدند و گل‌های فرش‌آرا توسط جواد دهقانی و امین محمدآبادی به ثمر رسید.

نماینده فوتسال قم در سومین مسابقه به مصاف مس سونگون ورزقان رفت، دیدار حساسی که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با برتری دو بر صفر فردوس تمام شد، در این دیدار گل‌های فردوس را امیرحسین معظمی و امیرحسین زینلی وارد دروازه حریف کردند.

مسابقه چهارم فردوس قم در مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر امیدهای فوتسال ایران برابر رقیب اصلی این گروه یعنی شهروند ساری برگزار و با برتری 3 بر 1 فردوس تمام شد، گل‌های فردوس را در این بازی علی اسماعیلی، امیرحسین زینلی و محمد رحمتی‌دهکردی به ثمر رساندند و تک گل شهروند را بِلال اسماعیلی وارد دروازه فردوس کرد.

فردوس قم باید در پنجمین و آخرین مسابقه مرحله نخست این رقابت‌ها امروز به مصاف تیم اهورای بهبهان می‌رفت اما حریف به دلیل شکست در چهار بازی قبل خود از حضور در این بازی سر باز زده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار