در حالیکه سوال های زیادی درباره برنامه ها و اهداف تیم ملی کشتی آزاد در دو تورنمنت ایتالیا و اوکراین وجود دارد، مدیر تیم ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی هیچ توضیحی درباره تصمیماتشان نمی دهند و پاسخگوی رسانه ها نیستند.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 29 January 2021

در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، خبرنگاران اجازه حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد را ندارند، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پاسخگوی رسانه ها نیستند.

پس از اعزام تنها یک آزادکار ایران به جام جهانی صربستان و پس از آن، غیبت در رقابت های گرندپری پاریس، در حالیکه انتظار می رفت تیم ملی کشتی آزاد ایران برای آماده سازی هر چه بیشتر در راه المپیک توکیو، اینبار با نفرات اصلی عازم تورنمنت ایتالیا شود، اما فقط ۳ آزادکار عازم سرزمین چکمه ای می شوند.

پس از انتقاد کارشناسان نسبت به چرایی بی تفاوتی مسئولان کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به حضور در رقابت های بین المللی، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی صراحتا اعلام کرد، فدراسیون کشتی لیست تمامی تورنمنت های بین المللی را به کادر فنی تیم های ملی ارائه داده و هیچ مشکلی با درخواست کادر فنی تیم های ملی برای حضور در رقابت های بین المللی ندارد.

پس از بی توجهی کادر فنی کشتی آزاد به حضور در جام جهانی صربستان و تورنمنت فرانسه، برخی صحبت ها حاکی از این بود که نفراتی مثل حسن یزدانی عازم ایتالیا شوند تا پس از ماه ها پنجه در پنجه حریفان بیاندازند، اما اینبار نیز فقط بهنام احسانپور، علیرضا کریمی و امین طاهری عازم این مسابقات می شوند.

پس از این اتفاق سوالات زیادی درباره چرایی اعزام تنها ۳ آزادکار و یا نحوه انتخاب این نفرات و اعزام نشدن دیگر چهره های شاخص به ایتالیا و همچنین برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های کسب سهمیه و پس از آن المپیک توکیو بوجود آمد اما مدیر تیم ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی بدلایل نامشخص پاسخی به تماس خبرنگاران نمی دهند تا مردم و رسانه ها در جریان تصمیمات و تدبیر کادر فنی تیم ملی قرار گیرند.

از سوی دیگر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی به هیچکدام از دو تورنمنت ایتالیا و اوکراین اعزام نمی شود اما محسن کاوه در جایگاه مدیر فنی عازم اوکراین خواهد شد و هیچ پاسخی از سوی کادر فنی تیم ملی درباره علت این تصمیم ارائه نشده است.

تیم ملی کشتی فرنگی بی نیاز از حضور مدیر فنی با مدیریت و پاسخگویی محمد بنا برنامه های خود را دنبال می کند و علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز در هر شرایطی پاسخگوی تماس خبرنگاران است، اما در این میان مشخص نیست مدیر تیم ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی آزاد چرا خود را ملزم به پاسخگویی نمی دانند تا مردم را در جریان اتفاقات تیم ملی کشتی آزاد قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار