اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 9 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 28 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 9 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 9 بهمن بشرح زیر است:

محتکر سموم کشاورزی بازداشت شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 70 هزار لیتر انواع سموم کشاورزی احتکاری به ارزش 60میلیارد ریال در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع سموم کشاورزی در یکی از شرکت های عرضه سموم کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه از انبار نگهداری کالا در این شرکت بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه، تصریح کرد: ماموران با همکاری کارشناسان اداره جهادی کشاورزی و صمت شهرستان ساری، در بازرسی از محل 70 هزار و 555 لیتر انواع سموم کشاورزی کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مدیر این شرکت پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.#


------------------------------------------------------


39 تن کود شیمیایی قاچاق در ساری کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندان از کشف 39 تن کود شیمیایی قاچاق در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجعفر ساداتی درباره جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر عرضه و فروش انواع کود شیمیایی تقلبی و فاقد استاندارد در ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: ماموران با بررسی های اطلاعاتی و اقدامات همه جانبه محل های عرضه و فروش این محصولات را شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با همکاتری بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان از واحدهای عرضه نیازمندی های کشاورزی بیش از 29 تن انواع کود شیمیایی تقلبی کشف کردند.

سرهنگ ساداتی همچنین، اظهار داشت: در ادامه بررسی ها، متهم اصلی این پرونده که اقدام به حمل و جابجایی این محصول از طریق یکی از شرکت های تولیدی در یکی از استان های همجوار به این استان می کرد شناسایی شد.

ساداتی در ادامه خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات یک خودروی حامل کودهای تقلبی در یکی از محورهای مواصلاتی استان توقیف و در بازرسی از آن 10 تن کود تقلبی از نوع آلي گرانوله کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف مجموعا 39 تن کود شیمیایی تقلبی به ارزشی بالغ بر 700 میلیون ریال در این عملیات ها، گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و ضمن ارجاع به مرجع قضائی، موضوع در دست رسیدگی است.


------------------------------------------------


سارق کابل برق در دام پلیس نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری سارق سیم برق با 22 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در پی سرقت های متعدد سم و کابل برق در سطح شهرستان نور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را که با یک خودروی سرقتی اقدام به سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان می کرد، شناسایی کردند .

سرهنگ داداش تبار از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهم ابزار و تجهیزات سرقت سیم و کابل برق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در ادامه، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 22 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع این شهرستان اعتراف کرد.

وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: هوشیاری مردم در پیشگیری از سرقت و اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی، گامی موثر در ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است.


------------------------------------------------


پلمپ 74 واحد صنفی متخلف در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از پلمپ 74 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبربیان داشت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان چالوس به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان اداره اصناف از واحد های صنفی این شهرستان بازدید کردند .

سرهنگ خسروی از پلمب 72 واحدصنفی و 2 باشگاه ورزشی متخلف در این شهرستان به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده خبر داد.

فرمانده انتظامی چالوس از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


کشف 8 فقره سرقت موتورسیکلت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در نکا موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی، قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .


------------------------------------------------


اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و گشت های شبانه پاکسازي مناطق آلوده و جرم خیز در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ "علی داداش تبار" گفت: در راستاي افزايش احساس امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت پاکسازي مناطق آلوده وجرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

وي افزود: ماموران در اجرای این طرح موفق به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و 300 گرم مواد از نوع تریاک شدند.

داداش تبار از کشف 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق و دستگیری 3 نفر از محکومین متواری در اجرایذ این طرح خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "داداش تبار" با اشاره به سایر دستاوردهای این طرح بیان داشت: در این راستا 11 خودرو و 4 موتورسیکلت متخلف نیز توقبف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از همكاري، مشاركت و همدلي صميمانه مردم و مسولان در برقراري نظم و امنيت قدردانی کرد و از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند.


------------------------------------------------


کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، از کشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی "بخش انتظامی هولار" در مسیر حوزه استحفاظي به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


دستگیری مامور قلابی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان اخاذی و کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"قاسم محمدی" در تشریح این خبر،گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و متصدیان واحدهای صنفی به مراجع انتظامی، مبنی بر اخاذی از آنان توسط فردی که خود را مامور م


عرفی کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان و کسبه های این شهرستان اخاذی می کرد شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ محمدی با اشاره به کشف یک دستگاه بی سیم و تعدادی کارت شناسایی جعلی از متهم، اظهار داشت: این مامور قلابی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و بررسی های پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد .

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در مواجهه با کسانی که به عنوان مامور به آنان مراجعه می کنند ضمن رویت کارت شناسایی و اطمینان از جعلی نبودن آن در صورت مشاهده هرگونه مشکوک سریعا با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند .


------------------------------------------------


انهدام 2 باند هرمی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از انهدام 2 باند شرکت های هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای 2 شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستورکار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای اعضای این شرکت ها شدند.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: این افراد که در قالب 2 باند 18 نفره از استان های جنوبی و شرقی کشور با حضور در این شهرستان اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای شرکت های هرمی خود می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان که با سرمایه گذاری های600 و 35 میلیون ریالی در این شرکت هرمی اقدام به عضو گیری برای آن ها می کردند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه با اشاره به این که وعده‌ سرمايه‌گذاري با دريافت سود بالا مهمترين شگرد شركت‌هاي هرمي است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.


------------------------------------------------


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از 5 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

وی، افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقان و عاملان افیونی به اجرا در آمد، پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 19 نفر از عاملان افیونی و مجرمان سابقه دار شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ، بیان داشت: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان،بیش از 5 کیلو گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند .

سرهنگ زارع در ادامه، اظهار داشت : کشف 34 فقره سرقت، شامل سرقت از منزل،مغازه، معابر و اماکن، قطعات ومحتویات داخل خودرو واحشام از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی بابلسر ، خاطرنشان کرد: در این طرح از 265 واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که از این تعداد به 195 واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و 25 واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و فاقد مجوز پلمپ شدند.

سرهنگ زارع از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای این طرح ، گفت: پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


------------------------------------------------


کشف 18فقره سرقت در محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 18فقره سرقت و یک کیلوگرم تریاک در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ " محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمود آباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد پس از اقدامات اطلاعاتی 5 سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمین دستگیر شده به 18 فقره سرقت در بازجویی های به عمل آمده خبر داد و در ادامه تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح در بازرسی از منرل یک قاچاقچی حرفه ای یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


------------------------------------------------


دستگيري 2 سوداگر مرگ در "رامسر"

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري 2 سوداگر مرگ و كشف 2کیلو گرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ"علي قیصری" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ به سرنشینان یک خودروی سواری با 2 سرنشین در حین تردد در این شهرستان مظنون شدند.

وی، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 کیلو گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سرنشینان این خودرو نیز خبر داد و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار