معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر صرفه‌جویی مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در صرفه‌جویی انرژی پیشگام باشند. ‎
کد خبر: ۹۳۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 27 January 2021

مهدی رازجویان در جلسه مدیریت بحران مصرف برق که با حضور دیگر معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در صرفه‌جویی انرژی پیشگام باشند.

رازجویان با بیان اینکه انرژی در ادارات باید به صورت بهینه مصرف شود، اظهارکرد: مردم با مشاهده صرفه‌جویی انرژی در ادارات، بیشتر به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف خواهند پرداخت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه صرفه ‌جویی و مصرف بهینه گاز و برق تا پایان فصل زمستان باید ادامه داشته باشد، افزود: در صورتیکه مصرف گاز و برق توسط مشترکین مدیریت و صرفه‌جویی نشود، با افت فشار گاز و قطعی بیشتر برق روبرو خواهیم شد.

رازجویان با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ‌سازی، تصریح کرد: از صدا و سیما و اصحاب رسانه استان درخواست داریم بیش از گذشته فرهنگ مدیریت صحیح مصرف انرژی را انعکاس دهند.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ نیروگاه‌های استان باید در راستای تولید برق و جلب رضایت مردم استفاده شود.

معاون استاندار مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد که در ادامه فصل زمستان با همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشترکین مسکونی، صنعتی و تجاری قطعی برق کمتری در استان اتفاق بیافتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار