در طرح رتبه بندی کشوری:
طبق اعلام دبیرخانه کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری در کشور در مجموع ۷۰۷ پایگاه خبری که در این طرح رتبه بندی شرکت کردند که پایگاه خبری تابناک با همراهی مخاطبان و زحمات کادر خبری رتبه برتر در بین دیگر پایگاه‌های خبری را کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲ 25 January 2021

تابناک- پایگاه خبری تابناک برای چهارمین سال متوالی، امسال نیز در طرح رتبه بندی از بین ۷۰۷ پایگاه خبری با تلاش شبانه‌روزی کادر خبری و مخاطبین حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش تابناک مازندران ، طبق اعلام دبیرخانه کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری در کشور در مجموع ۷۰۷ پایگاه خبری که در این طرح رتبه بندی شرکت کردند که پایگاه خبری تابناک با همراهی مخاطبان و زحمات کادر خبری رتبه برتر در بین دیگر پایگاه‌های خبری را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، این موفقیت ادامه دار به هیچ وجه اتفاقی نیست  و با مدیریت صحیح،  به روز رسانی اخبار ، فعالیت پایگاه خبری تابناک از ابتدا تاکنون و با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیرش به عنوان دیده بان امین جامعه و به دور از هرگونه وابستگی جناحی و با حفظ حریم و اسرار خصوصی و امانتداری و شعور انسانی که مطابق با قوانین ملی است و همچنین با پیگیری مجدانه کار خبری مسائل مشکلات در همه حوزه های خبری را بخوبی رصد و در این راستا همت گمارده است. پایگاه خبری تابناک امروز بر خود می بالد که با همگرایی دیگر سایتهای خبری توانسته زمینه مشارکت بیشتر مردم را در فرایند توسعه کشور و استان مازندران در زمینه های آگاهی بخشی، فرهنگ پذیری، تقویت هنجارها و زدودن ناهنجار ها را فراهم نماید و همچون گذشته آمادگی دارد از مطالب خوب و موثق مخاطبین خود بهره ببرد .

تابناک برای چهارمین سال متوالی حائز رتبه برتر کشور شد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار