اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 29 دی توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 18 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 29 دی  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 29 دی بشرح زیر است:

رمزگشایی از 25 فقره سرقت در بابل

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف 25 فقره سرقت سیم های برق با انهدام باند سارقان حرفه ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود تقدیسی" در تشریح این خبر، بیان داشت:کارآگاهان پلیس آگاهی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر وقوع سرقت سیم های برق در شهرستان بابل موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی مخفیگاه 6 سارق حرفه ای خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه هر 6 متهم به سرقت را دستگیر و در بازجویی های فنی از آنها به راز 25 فقره سرقت سیم های برق و فروش آنها به یک مالخر حرفه ای پی بردند.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه مالخرحرفه ای نیز با هماهنگی قضائی دستگیر شد، تصریح کرد: متهمانپس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ تقدیسی در خاتمه خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز برای پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت طلبی که به اموال عمومی مثل سیم های برق دست درازی می کنند، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


--------------------------------------------------


کشف 10 فقره سرقت منزل درمیاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 3 سارفق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در رابطه با این خبر، بیان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی میاندورود قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در اقداماتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی و 2 فقره سرقت منزل خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ داداش تبار :در پایان خاطرنشان کرد:از شهروندان خواهشمندیم هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا" به پليس110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------


دستگیری سارق 10فقره سرقت منزل در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 10 فقره سرقت منزل پس از دستگیری یک سارق حرفه ای منازل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در رابطه با این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد :سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران پلیس آگاهی به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده و معرفی وی به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در خصوص فعالیت افراد فرصت طلب و سارق مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .


--------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق با 5 فقره سرقت در ساری

ماموران انتظامی شهرستان ساری پس از دستگیری 2 سارق حرفه ای به راز 5فقره سرقت منازل پی بردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،ماموران انتظامی شهرستان ساری در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی،ساختمان های نیمه کاره و منازل روستایی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه دو سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره در مناطق روستایی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

گفتنی است: متهمین در بازجویی های تخصصی ماموران تاکنون به 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی طی ماه گذشته اعتراف کردند.

ماموران انتظامی همچنین در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله آهن الات ،تجهیزات و وسایل ساختمانی و ...را کشف و ضبط کردند.

در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهمین به مرجع قضائی معرفی شدند.


--------------------------------------------------


کشف 10تن چوب جنگلی قاچاق در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 10 تن چوپ جنگلی قاچاق پس از توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی

masoud pashna, [۱۸.۰۱.۲۱ ۲۱:۱۷]
اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:ماموران انتظامی چالوس در پی دریافت خبرهایی مبنی بر قاچاق چوب موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی در مسیر تردد قاچاقچیان چوب دو دستگاه خودروی کامیون و وانت نیسان حامل چوبهای قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد:ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی 10 تن انواع چوبهای جنگلی که به صورت غیر مجاز و بدون مجوز قطع شده بودند را کشف و دو قاچاقچی چوب را نیز دستگیرکردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: چوبها پس از هماهنگی قضائی تحویل اداره منابع طبیعی شدند.


--------------------------------------------------


کشف 11 کيلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان "بهشهر" از کشف 11 کيلوگرم انواع موادمخدر در اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی "در تشريح جزئيات اين خبر، بیان داشت: در اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهشهر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: ماموران انتظامي در اجرای این عملیات پس از انجام اقدامات اطلاعاتی 7 کیلوگرم تریاک و 4 کیلو انواع دیگر مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ عنایتی با اشاره به توقیف 5 دستگاه خودروی سواری ، دستگیری7 قاچاقچی حرفه ای و 7خرده فروش در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی، خاطر نشان کرد: امروزه يکي از مهم‌ترين چالش اجتماعي اعتياد بوده که پس از تضعیف قوای فکری و زوال عقل افراد،آسیب های اجتماعی متعددی مثل آسیب های خانوادگی ، افزایش طلاق ،افزایش سرقت و ...را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار