فوتسالیست‌های فردوس قم در نخستین هفته از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم ثروتمند اما بحران‌زده کراپ الوند به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 16 January 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که یک هفته از بازی‌های دور رفت مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده، برنامه کمیته فوتسال این است که بلافاصله دیدارهای دور برگشت به انجام برسد، به همین دلیل زمان شروع هفته هفتم رقابت‌ها مشخص شد.

تیم فوتسال فردوس قم که بعد از کسب دومین پیروزی خانگی خود در مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در هفته پایانی دور رفت استراحت کند، نخستین مسابقه خود از دور برگشت را روز پنجم بهمن ماه در میهمانی تیم کراپ الوند انجام می‌دهد.

این بازی از ساعت 15 روز یکشنبه پنجم بهمن ماه در سالن یادگار امام (ره) در حالی برگزار می‌شود که فردوس قم از 6 بازی خود دو پیروزی مقابل تیم‌های اهورا بهبهان و شهروند ساری در کارنامه دارد، با تیم‌های مدعی، مطرح و ثروتمند کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان به تساوی رسیده و به تیم‌های مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک باخته و در حال حاضر با کسب هشت امتیاز تیم رده سوم گروه نخست لیگ برتر است.

اما تیم کراپ الوند که امسال برای نخستین‌بار در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارد و با هزینه‌ بسیار بالا کادر فنی و بازیکنان بسیار مطرحی را جذب کرده، به عنوان یکی از تیم‌های ثروتمند این فصل هنوز نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در فاصله یک هفته به پایان دور رفت لیگ برتر با پنج امتیاز در مکان ششم جدول هفت تیمی گروه نخست جای دارد.

در واقع به این تیم لقب ثروتمند بحران‌زده را داده‌اند، تیمی که قیمت یکی از بازیکنانش با کل هزینه‌های چند تیم لیگ برتری برابری می‌کند اما به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته و فردوس قم که در بازی نیم‌فصل نخست توانست از این تیم یک امتیاز بگیرد، با امید به کسب امتیاز مجدد راهی خانه حریف می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار