دولت در نابود کردن ذخایر ارزی و طلای کشور، تحمیل رکود و بیکاری و تورم، تعطیلی شرکت ها و کارگاه های تولیدی، از بین بردن صنعت هسته‌ای کشور، کاهش ارزش پول ملی، ۶/۵ برابری نقدینگی، در از بین بردن ارزش های اسلامی، معنوی و انسانی، ناامید کردن جوانان به آینده، بسیار کارکشته عمل کرده است!
کد خبر: ۹۳۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 15 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، خطابه مجازی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان امام‌جمعه امیرکلا به این شرح است .

خطابه_اول

 بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین نحمده ونستعینه الصلاة والسلام علی خیر خلقه محمد(ص) و علی آله الطیبین الطاهرین(ع )

در خطابه اول به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه به ۱۸ مورد از مظلومیت زهرای اطهردر ۱۸ سال زندگی اشاره خواهیم نمود:

▪️جسارت به شوهرش حضرت امیر(ع)▪️خانه‌نشین کردن همسرش▪️غصب خلافت شوهرش▪️درد جانگاه ناشی از فشار بین در و دیوار▪️کشته شدن فرزندش محسن▪️فرو رفتن میخ دربه بدنش▪️کبود شدن بازویش بر اثر ضربت غلاف شمشیر▪️سیلی خوردن به دست نانجیب ها▪️غصب فدک▪️پذیرفته نشدن گواهی حضرت علی(ع) وام ایمن درباره او▪️گریه زیاد حضرت برای پدرش وغربت اسلام و ولایت▪️ساختن بیت الاحزان▪️یاری نکردن صحابه پیغمبر(ص) ازآنحضرت▪️عمر کوتاه حضرت▪️شهادت جانگاه▪️تشیع مظلومانه▪️دفن شبانه▪️مخفی بودن قبر

خطابه_دوم

 بسم الله الرحمن الرحیم الله رب العالمین الصلاة و السلام علی خیر خلقه محمد(ص) و علی اهلبیته (ع) خودم رو همه شما مومنین را توصیه می نمایم به تقوای الهی و اجتناب از گناهان.
دراین خطابه به بعضی از امور مهم کشور در ابعاد سیاسی،اقتصادی و.... اشاره خواهیم نمود.

 ممنوعیت ورود واکسن امریکایی و انگلیسی به کشور، اولویت ما رفع تحریم هااز طرف امریکا و اروپا، عقلانی بودن تصمیم مجلس درباره لغو تعهدات برجامی، حراست از حادثه ۱۹ دی، خیانت بودن تحریم در حق ملت ایران، قدرت دفاعی ما موجب تغییر محاسبات دشمن، تکیه به نیروهای جوان، تقویت دوستان در منطقه، تقویت اقتصاد کشور، ترسیم خطوط کلی سیاسی، تاریخی، اقتصادی و برجامی امام خامنه ای در روز ۱۹ دی با مردم بوده است.

 بر اساس قانون اساسی آمریکا هر کس دست به شورش علیه کشور بزند از تمام سمتهای لشکری و کشوری محروم خواهد شد.دراین حادثه، همه آنهایی را که در آشوب حضور داشته اند را از مسئولیت برکنار کردند و ترامپ را هم به همین علت می‌خواهند از آینده سیاسی امریکا حذف کنند. اگر این قانون، درباره عوامل فتنه سال ۸۸ و ۹۶ اجرا می‌شد بسیاری از مدیران و مسئولین اجرایی از وزیر تا مدیران کل و... که در فتنه نقش داشته اند و عامل تحریک اغتشاشگران بوده‌اند ازسمت خود برکنار می شدند.

 هنگامی که در دنیا قانون جنگل حکمفرماست قدرت، درکنار منطق به کار می‌رود نه منطق خالی، پس باید قدرتمند بود در میان حاکمان وحشی دنیا، سیاست گوسفندی مساوی با خورده شدن توسط گرگ هاست. کره جنوبی که تا دیروز می گفت نه تنها پول شما را پس نمی‌دهیم بلکه هزینه نگهداری هم میگیریم! حالا دست به سینه، می گویند پول شما را برمیگردانیم اگر اقتدار نظامی نباشد التماس دیپلماتیک فقط باعث ذلیل شدن ملت می شود. ماشاءالله به درایت سپاه پاسداران که پیروزی را فراهم نموده است. باید سپاه پاسداران را قاب طلا گرفت که باعث حفظ انقلاب ونجات ملت در همه حوادث بوده است.

 در آستانه انتخابات سال ۱۴۰۰برخی با گفتار درمانی باز هم می خواهندمردم را فریب دهند تا مجدداً دولت را به دست بگیرند. می گویند که تیم دولت کارکشته است. البته این قضیه راراست گفتن، زیرا دولت در نابود کردن ذخایر ارزی و طلای کشور، تحمیل رکود و بیکاری و تورم، تعطیلی شرکت ها و کارگاه های تولیدی، از بین بردن صنعت هسته‌ای کشور، کاهش ارزش پول ملی، ۶/۵ برابری نقدینگی، در از بین بردن ارزش های اسلامی، معنوی و انسانی، ناامید کردن جوانان به آینده، بسیار کارکشته عمل کرده است!

 علت خاموشی اخیر برق در کشور، بخشی ازآن به علت اجرای توافق نامه تغییر اقلیم پاریس، مبنی بر کاهش گازهای گلخانه‌ای است که ایران متعهد شد تا ۱۲ درصد این گازها را کاهش دهد که این عمل باعث می شود تا بخشی از صنایع خود را تعطیل ویااصلاً توسعه ندهیم و باعث تعطیلی ۷.۲ درصد اقتصاد کشور، بیکاری و رکود می شود، و هزینه این تعهد نیز ۵۲ میلیارد دلار یعنی معادل ۱۲ سال یارانه مردم است! وخود آمریکا نیز به خاطر جلوگیری از، از دست دادن۶/۵ میلیون شغل از این توافقنامه خارج شد و به همین دلیل، امروز مردم ما را میان خفگی و خاموشی برق مخیر کرده اند!

 مردم عزیز و فهیم با بصیرت سیاسی و دینی مواظب تمامیت خواهان برای اداره کشور باشند. آنانی که برای گرفتن دولت در سال ۸۸ ودرطول، ۸ ماه کشور را به آتش کشیدند! به این سادگی مسئولیت را رها نخواهند کرد! وباشگردهایی مانند؛ استفاده از فضای مجازی، ظرفیت سلبریتی ها، شبکه های ماهواره خارج نشین فارسی، پول باشی گسترده، استفاده از شعارهای جذاب برای فریب جوانان و مردم، پایین آوردن قیمت دلارو قیمت کالا و تاکتیک‌های عملیات غیر اخلاقی مانند؛ دروغ، شایعه، تهمت، ایجاد ترس از آمدن نیروهای انقلابی، به میدان خواهند آمد.

▪️‌جمعه ۲۶ دی ۹۹

برچسب ها: خطابه مجازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار