رضا حسن‌زاده، مربی نساجی بر این باور است جایگاه نساجی این جای جدول نیست و در هفته های پیش رو می تواند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 15 January 2021

رضا حسن‌زاده، مربی نساجی بر این باور است جایگاه نساجی این جای جدول نیست و در هفته های پیش رو می تواند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

نساجی امروز در یک بازی 6 امتیازی به مصاف ماشین سازی می رود. رضا حسن زاده – مربی نساجی در خصوص این بازی می گوید: امیدوارم به‌دور از هر هیاهویی بازی خوبی با ماشین‌سازی داشته باشیم. کاری نداریم ماشین‌سازی در کجای جدول قرار دارد، مهم این است بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. تمرینات خوب و مستمری را پشت‌سر گذاشتیم. تاکتیک‌ها را دوباره مرور کردیم و برنامه‌ها را مجدداً به بچه‌ها توضیح دادیم تا همان شادابی و نشاطی که در بازی با صنعت نفت داشتیم را در بازی فردا نیز شاهد باشیم.

به گزارش فرتاک نیوز،مربی نساجی مازندران با بیان اینکه اگر به دو بازی گذشته نساجی مقابل پیکان و صنعت نفت نگاهی بیندازیم، واقعاً این دو تیم خوش‌شانس بودند که توپ‌های ما به گل نرسید، اضافه کرد: بازی خوبی در مقابل این دو تیم و حتی بازی با فولاد انجام دادیم. بچه‌ها سرحال و آماده بودند و تاکتیک‌های ما به‌روز بود. اما به‌دلیل شرایطی که نساجی در آن قرار گرفته، بچه‌ها تمرکز کافی و لازم را نداشتند. جای نساجی در اینجای جدول نیست. این جایگاه برای نساجی ثبات نخواهد داشت و تغییر می‌کند. استارت‌مان را از بازی امروز خواهیم زد و نگاه ما فقط کسب سه امتیاز است. انشاالله بچه‌ها بتوانند مثل دو بازی گذشته، بازی خوبی ارائه دهند تا جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم و اگر این اتفاق بیفتد شک نکنید در بازی‌های آینده نیز می‌توانیم نتایج خوبی به‌دست بیاوریم.

برچسب ها: نساجی مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار