با توجه به دارا بودن بیش از ۳۰ استان در ایران عزیزمان حال نام شهرستانهایی مانند بابل، بهشهر، قائم شهر، ساری، گلوگاه، رامسر و فریدونکنار است که در رسانه های داخلی و خارجی بارها همچون 'ووهان چین' عنوان می شود و گویا فقط مصوبات و آمار برای پایتخت نشینان مهم است نه نظارت و جلوگیری اصولی!!
کد خبر: ۹۳۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 13 January 2021

ستاد ملی مبارزه با کرونا شکست خورده است، باید این تفکر تغییر کند!
"موج نیوز" به قلم مدیر مسئول؛ این روزها مازندران با بیشترین شهرستانهای آلوده کرونا، رکورد دار کشور می باشد و این موضوع می تواند در واقع یک فاجعه بشمار آید زیرا با توجه به دارا بودن بیش از ۳۰ استان در ایران عزیزمان حال نام شهرستانهایی مانند بابل، بهشهر، قائم شهر، ساری، گلوگاه، رامسر و فریدونکنار است که در رسانه های داخلی و خارجی بارها همچون 'ووهان چین' عنوان می شود و گویا فقط مصوبات و آمار برای پایتخت نشینان مهم است نه نظارت و جلوگیری اصولی!!

 بر این باورم یکی از دلایلی که مازندران در طول ۱۱ ماه اخیر همچنان درگیر این ویروس خطرناک است مقصر اصلی آن " مصوبات بی تاثیر تصمیم گیران پایتخت نشین از خود راضی می باشد" چرا که آنها ثابت کردند ستاد ملی مبارزه با کرونا از مدیران ناکار آمد علمی تشکیل شده است که همچنان بر طبل دانش پوچ خود می کوبند و هر از چندی توپ را به زمین مدیران ارشد استانهای شمالی و بخصوص مازندران می اندازند، تا ناکارآمدیهای خود را مخفی کنند.

 اعضاء ستاد ملی کرونا می بایستی بجای سیاه نمایی راه کار علمی و اصولی را در دستور کار قرار دهند زیرا جان آدمها عروسک و یک عدد نیست بلکه مرگ یک هموطن یعنی بحران در خانواده و این بحران در آینده نزدیک با خود دهها ناهنجاری را برای مان به همراه خواهد داشت.

 چرا مازندران بایستی طی ۱۱ ماه بیشترین آسیب را ببیند ولی استانهایی چون اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، اردبیل، هرمزگان، اهواز و ...... همچنان آمار مرگ و میرشان در قبال این استان متفاوت باشد؟ اگر چه ما راضی به مرگ هیچ غیر هموطن نیستیم چه رسد به یک هموطن، اما سوال مان همچنان پا برجا خواهد ماند.

 آیا این ضعف و مرگ و میر را باید پای استانداران شمالی نوشت؟ آیا فرمانداران مازنی کم کاری می کنند؟ آیا کادر پزشکی مان سهل انگار هستند؟

 پاسخ بسیار ساده است؛ خیر، نه اینکه استاندار، فرمانداران و کادر درمان استانمان کم کار نیستند بلکه همه آنها با دقت کامل دست در دست هم ۱۱ ماه سخت را پشت سر گذاشته اند و این دولت مردان و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است که خود را بخواب زده و نمی خواهد قبول کند مصوباتشان ناکار آمد، شکست خورده و بی ثمر است!

 آقایان "پر ادعا در قامت متفکرین بی دانش در ستاد ملی مبارزه با کرونا"، بله روی سخن من با شما شکست خوردگان علمی پزشکی است، چند ده هزار مازندرانی، گلستان و گیلانی می بایستی جان خود را بواسطه بی لیاقتی تان از دست بدهند تا شما و نکبت زادگانتان تعطیلات آخر هفته را با سوغات مرگ، ما را به دل قبرستان هدایت کنید؟ چرا برای مشاغل گروه یک، ساز و کاری علمی و کارشناسی در نظر نمی گیرید؟ چرا برای مشاغل گروه یک زمان گذاری و برای بازگشایی آنها برنامه ای اصولی در دستور کار قرار نمی دهید؟ چرا ورودی استانهای شمالی را حداقل برای ۲۰ روز تحت هر شرایطی مسدود نمی کنید؟ کجا است آن وعده های آنچنانی؟ آقای رئیس جمهور ما در حال مردنیم شما خوبید؟ باز هم می گویید: علی برکت الله

محمدرضا بحرگردنیکو
۲۳ دی ۹۹

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار