شتاب بیشتر به فعالیت های سامانه 137، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد. مرادی ادامه داد:گزارشات هفتگی از عملکرد سامانه ارتباط مردمی 137 به دفتر شهردار ارائه شود .
کد خبر: ۹۳۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 12 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، حمیدرضا_مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران ضمن بازدید از سامانه ارتباط مردمی 137# ، پاسخگوی تماس های شهروندان نیز بود.

سرپرست شهرداری ساری در این بازدید ضمن تاکید بر انعکاس به هنگام و سریع مطالبات شهروندان از طریق سامانه ارتباط مردمی 137 به شهرداری های مناطق، گفت: این سامانه باید پیگیری و رسیدگی به این تماس ها را تا حصول نتیجه انجام دهد.

وی افزود: شتاب بیشتر به فعالیت های سامانه 137، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد. مرادی ادامه داد:گزارشات هفتگی از عملکرد سامانه ارتباط مردمی 137 به دفتر شهردار ارائه شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار