کلهر: پرسپولیس با ‌برنامه بود و استقلال روی اتفاق به‌ گل رسید
«مهدی عبدی» خاطرنشان کرد: این مهاجم جوان شایستگی‌هایش را در گذشته نشان داده است. او حتی زمانی هم که به عنوان یار تعویضی به میدان می‌آید، عملکرد خوبی از خود بر جای می‌گذارد. عبدی در داخل محوطه جریمه فوق‌العاده ضربه می‌زند و به نظر من مشکل گلزنی پرسپولیس در این است که هافبک‌ها به خوبی به حمله نمی‌آیند تا عبدی را صاحب فرصت گلزنی کنند.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 12 January 2021

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت، گفت: حریف پرسپولیس زمان «فرهاد مجیدی» روان‌تر و بهتر بازی می‌کرد اما این استقلال بی‌برنامه بود و روی اتفاقات توانست به گل برسد.

«محمود کلهر» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص دیدار شهرآورد که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را دیدیم. پرسپولیس در این دیدار فوق‌العاده بود و اگر بازیکنان بیشتر دقت می‌کردند به طور قطع با گل‌های زیادی به پیروزی می‌رسید.

وی ادامه داد: پرسپولیس نسبت به استقلال با برنامه‌تر بود و توپ را به خوبی به گردش درمی‌آورد اما آن سوی میدان تیم حریف روی اشتباه هافبک پرسپولیس و خلاقیت «مهدی قایدی» و «ارسلان مطهری» به گل رسید. استقلال نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و حتی نتوانست یک موقعیت هم داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های «محمود فکری» سرمربی استقلال پس از بازی روز گذشته، تصریح کرد: به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با برنامه‌تر بازی کند و من این موضوع را در استقلال ندیدم. حریف پرسپولیس زمان «فرهاد مجیدی» روان‌تر و بهتر بازی می‌کرد اما این استقلال بی‌برنامه بود و روی اتفاقات توانست به گل برسد. البته این اولین دربی فکری بود و فکر می‌کنم که او استرس زیادی در این دیدار داشت و نتوانست برنامه‌هایش را پیاده کند.

کلهر در خصوص انتقادهای تند «یحیی گل‌محمدی» از مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس، گفت: این مشکلات سال‌ها در فوتبال ایران دیده شده و برای امروز نیست. این مشکلات باعث می‌شود که فشار بر روی کادرفنی و بازیکنان بیاید. امیدورام که این اتفاقات روزی تمام شود.

وی در مورد داوری دیدار شهرآورد، عنوان کرد: من کارشناس نیستم اما به نظر من «عارف غلامی» ۱۰۰درصد باید اخراج می‌شد و اگر این اتفاق می‌افتاد روند بازی به طور کلی تغییر می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد «مهدی عبدی» خاطرنشان کرد: این مهاجم جوان شایستگی‌هایش را در گذشته نشان داده است. او حتی زمانی هم که به عنوان یار تعویضی به میدان می‌آید، عملکرد خوبی از خود بر جای می‌گذارد. عبدی در داخل محوطه جریمه فوق‌العاده ضربه می‌زند و به نظر من مشکل گلزنی پرسپولیس در این است که هافبک‌ها به خوبی به حمله نمی‌آیند تا عبدی را صاحب فرصت گلزنی کنند.

کلهر افزود: عبدی همیشه در بازی‌های مهم و بزرگ برای پرسپولیس گلزنی کرده است. نمی‌دانم که این بازیکن دیگر باید چه کند تا همه از او راضی شوند. به نظر من انتقادات از او بی‌جا بوده و باید از او حمایت بیشتری شود. عبدی توانایی تبدیل شدن به بهترین مهاجم ایران را دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم که مدیریت جدید پرسپولیس بتواند در تیم آرامش ایجاد کند تا این تیم بتواند دورباه قهرمانی‌اش را تکرار کند چرا که به طور قطع توانایی‌اش را دارد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته برابر یکدیگر قرار گرفتند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

برچسب ها: مهدی عبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار