اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 23 دی توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 12 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 23 دی  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 23 دی بشرح زیر است:

سارق اموال داخلی خودرو ها به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای اموال داخلی خودرو و انباری های باغات با 50 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودروها در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 50 فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودروها و همچنین سرقت انباری باغات و مزارع کشاورزی در آن شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از مردم خواست پلیس را در برقراری نظم و امنیت جامعه یاری دهند.#


----------------------------------------------------------


دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد شرارت و ناامنی برای مردم توسط فردی شرور در سطح شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعتی مخفیگاه این متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله زورگیری ، قدرت نمایی، تخریب اموال عمومی، نگهداری سلاح غیر مجاز،تهدید اهالی منطقه و ضرب وجرح عمدی در این شهرستان نیز بوده است، شناشایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، خاطرنشان کرد:ماموران با تشکيل تيم هاي ويژه عملياتي و هماهنگي های قضائي، متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار در خاتمه، گفت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.


----------------------------------------------------------


توقیف 2 خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور، از کشف 3و نیم تن چوب قاچاق از 2 خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"محمدزمان شالیکار"در تشريح اين خبر،گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ های این شهرستان توسط قاچاقچیان محصولات جنگلی اقدامات پلیسی را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه متهمان را در حین حمل چوب با دو خودروی نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مشاهده و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار، افزود: در بازرسی از خودروی متهمان در مجموع 3 و نیم تن چوب آلات جنگلی که توسط سودجویان از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.

وی از تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و افزود: رانندگان این خودرو ها نیز پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي نور از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقاقچیان کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


باند سارقان منزل در تنکابن متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری باند سارقان منزل با 11 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلام حسین شعبانی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شعبانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی، متهمان که با تشکیل باندی 4 نفره در این شهرستان فعالیت می کردند در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه گفت: پلیس به شدت با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------------


كشف 2 و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، از توقيف خودروی حامل 2 و نیم تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت:ماموران اين فرماندهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا،حين کنترل خودروهاي عبوري ، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 2 تن و 500 کیلو گرم چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، تصریح کرد: در این راستا 1 نفر متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شده و خودروهای مذکور نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


دستگیری سارق منزل در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق منزل با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه، فردی را که دارای سابق سرقت در این شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


زمین گیرشدن باند سارقان سیم برق درگلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری و انهدام باند سارقان سیم برق با22 فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ" اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سارقان سیم برق هوایی در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده از دستگیری متهمان در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در بازدید از مخیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

وی همچنین اظهار داشت: این افراد که دارای سابقه سرقت دراین شهرستان و شهرستانهای همجوار بوده اند پس از در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 22 فقره سرقت کابل برق هوایی در شهرستان گلوگاه اعتراف کردند.

حسن زاده در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------------


پلمپ واحدهای صنفی متخلف در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمپ91واحدصنفی متخلف در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،"سرهنگ ذات الله رضوانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح کاهش ساعات کار صنوف به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از کلیه واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ رضوانی تصريح كرد: در اين طرح 91 واحد صنفي به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب شد و به 77 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامي آمل در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنيت و سلامتي شهروندان تا قطع كا

مل زنجيره ويروس كرونا ادامه خواهد يافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار