استاندار مازندران وجود جمعیت شناور در شمال را عامل سخت شدن کنترل ویروس کرونا در مازندران در مقایسه با سایر استان‌ها برشمرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 11 January 2021

احمد حسین‌زادگان امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا مازندران که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، به اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مبارزه با ویروس کرونا به مازندران اشاره کرد که موجب ظرفیت‌سازی جدیدی در استان شده و تخت های آی سی یو برای بستری در بیمارستان‌های استان افزایش یافت.

وی از وزیر بهداشت بابت این موضوع که کمک شایانی به حوزه درمان استان کرده، قدردانی کرد.

استاندار مازندران گفت: بیمارستان‌های نیمه‌تمام استان که با مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال تکمیل شدن است، در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

حسین‌زادگان به وفاق و همدلی در ارکان تصمیم‌گیری استان اشاره کرد، بطوری که نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه، مجموعه بزرگ سپاه و بسیج در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی و کادر درمان حضور و فعالیت جشم‌گیری داشتند.

نماینده عالی دولت در مازندران، ویژگی‌های استان مازندران با توجه به تراکم جمعیت و مختصات ویژه که سبب جذابیت برای مردم سراسر کشور شده را سبب تشدید شیوع ویروس کرونا در استان برشمرد.

وی گفت: مازندران بعد از استان‌های قم و گیلان درگیر ویروس کرونا شد و به دلیل تراکم جمعیت و ارتباط نزدیک با استان‌های بزرگ و پایتخت باید با روش شیوه جدید با آن برخورد می‌کردیم.

حسین‌زادگان تصریح کرد: وجود جمعیت شناور در شمال، کنترل ویروس کرونا را در مازندران در مقایسه با سایر استان‌ها سخت‌تر کرده است.

استاندار مازندران افزود: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در استان تهران به عنوان استان همجوار مازندران ، احتمال افزایش درخواست برای ورود به این استان که در وضعیت قرمز و نارنجی به سر می برد، افزایش خواهد یافت.

حسین زادگان گفت: اگر چه با مدیریت ارشد استان تهران نیز صحبت هایی پیرامون وضعیت کرونایی استان انجام شد تا صدور مجوزها کاهش یابد اما اجرای محدودیت های تردد با کد ملی و پلاک بومی می‌تواند بخش زیادی از ترددهای غیر ضروری را کاهش دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار