اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 16 دی توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 05 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 16 دی  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 16 دی بشرح زیر است:

بازداشت سارق داخل خودرو با 40 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو و سیم های برق با 40 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو و سيم های برق در سطح شهرستان بابل، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با بررسی صحنه های سرقت و تقویت گشت های انتظامی ، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی رد یکی از سارقان حرفه ای شدند .
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی از تشکیل تیم ویژه عملیاتی برای دستگیری سارق خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم به سرقت را دستگیر کردند.
سردار میرزایی اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به 40 فقره انواع سرقت داخل خودرو و سیم برق در سطح شهرستان بابل اقرار کرد .
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از بروز سرقت از پارک خودروهای خود در مکان های خلوت و همچنین از قرار دادن مدارک و اشیاء گرانقمیت در داخل خودرو جدا خودداری کنند.
_______________________________________

کشف 19 فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و سیم برق با 19 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی با اعلام این خبر، اظهار داشت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اسن شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها با شناسایی سارقان، متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، اظهار کرد: در اجرای این طرح 4 سارق دستگیر شدند که در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 19 فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم برق اعتراف کردند.
وی با اشاره به این که این گونه طرح ها به منظور ارتقاء امنیت شهروندان است، افزود: پلیس به شدت با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
______________________________________

آزادسازی 5000 هزارمترمربع از زمین های ملی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آزاد سازی بیش از 5 هزارمتر از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 90میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ علی قیصری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر تصرف حدود 5000متر از اراضی ملی و منابع طبیعی توسط سه نفر از افراد فرصت طلب در رامسر موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد:ماموران پس از شناسایی اراضی تصرف شده توسط سه زمین خوار حرفه ای و انجام هماهنگی های قضائی، اقدام به آزاد سازی 5000 زمین های تصرف شده با حضور نماینده اداره منابع طبیعی و نماینده دادستان رامسر کردند.
وی ارزش زمین های آزاد شده را بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر 90 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هر سه متهم این پرونده پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
____________________________________

آزاد سازی 6000 متر از اراضی کشاورزی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از آزاد سازی بیش از 6 هزار متر از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده با اعلام این خبر، اظهار داشت : به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد .
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با همکاری دادستان شهرستان وکارشناسان اداره جهاد کشاورزی 23 فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل دیوار کشی و بناهای نیمه کاره در زمین های کشاورزی را شناسایی کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که برابر هماهنگی قضائی واحدهای ساختمانی ایجاد شده در این اراضی تخریب شدند، گفت : با اجرای این طرح بیش از شش هزار متر از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.
وی در خاتمه از شهروندان خواست؛ قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در خصوص موقعیت و شرایط زمین های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.
_________________________________

انهدام باند سارقان حرفه ای درجویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از انهدام باند حرفه ای سارقان سيم های برق ومخابرات و اماکن خصوصی با 9 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ غلامرضا جعفری در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ماموران پليس آگاهي جویبار موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه سه سارق حرفه ای و انجام هماهنگی قضائی توسط پلیس آگاهی بيان داشت: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر سه سارق را دستگیر و در بازجویی های فنی از آنها به راز 9فقره سرقت اماکن خصوصی ،سیم های برق و کابل های مخابراتی پی بردند.
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در خاتمه با اشاره به اينکه سارقان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک را به پلیس 110 اعلام نمايند.
__________________________________

دستبند قانون بر دستان سارق اماکن خصوصی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 8 فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم محمدی در تشریح این خبر بیان داشت:در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
این مقام انتظامی با اشاره به با انجام اقدامات اطلاعاتي و پلیسی توسط ماموران ،تصریح کرد:ماموران پس از تلاش بی وقفه یکی از سارقان را شناسايي وپس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
وی افزود:متهم که نخست منکر هرگونه اتهامی بود،در بازجویی های فنی ماموران به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به دستور مرجع قضای به زندان معرفی شد،خاطرنشان کرد:از شهروندان تقاضا داریم برای پیشگیری از سرقت ،در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ،موضوع را به پلیس 110 گزارش کنند.
_________________________________

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در رامسر

فرمانده انتظامی رامسر از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی قیصری در رابطه با این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی رامسر درپي دريافت خبري مبني بر قاچاق مواد مخدر در یکی از محورهاي مواصلاتي موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودروی حامل مواد مخدر که از استان گیلان وارد رامسر می شد را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به کشف 3کیلو گرم انواع مواد مخدر از داخل خودروی توقیفی تصریح کرد:ماموران در این اقدام یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر را دستگیر کردند.
سرهنگ قیصری در خاتمه خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار