جهت توسعه همکاری های دانشگاه و صنعت دریایی و بندری
دانشگاه نوشیروانی بابل در زمره بهترین دانشگاه های کشور و دارای رتبه های بین المللی است و می تواند با استفاده از بهترین متدهای دانشگاهی خدمات مشاوره ای قابل انتظاری را در زمینه برنامه های پژوهش محور به بندر امیرآباد ارائه نماید.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 05 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، در راستای تعامل دو سویه ، ارتقاء سطح علمی و فراهم آوری زمینه های تخصصی و آموزشی دانشگاه در حوزه های تخصصی بندری و دریایی ، تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و دانشگاه نوشیروانی بابل به امضا رسید.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی بندرامیرآباد ؛ محمدعلی اصل سعیدی پور در نشست با رییس دانشگاه نوشیروانی بابل که در بندرامیرآباد برگزار شد خاطر نشان کرد این اداره کل از سال قبل تاکنون با چند دانشگاه معتبر از جمله دانشگاه تهران ، دانشگاه علم و فناوری ، دانشگاه آزاد اسلامی ساری و ... قراردادهای متعددی منعقد و اقدامات مهمی را در زمینه های پژوهش در حوزه های تخصصی بندری و دریایی و زیست محیطی به انجام رسانده است و امیدواریم با دانشگاه نوشیروانی بابل هم در حوزه کاری بندر نتایج مطلوب و مورد انتظاری بدست آوریم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از تفاهم نامه ها ممکن است به امضا برسد و به دلیل مشکلاتی در انجام تعهدات و در اجرا متوقف و به سرانجام نرسد گفت: بندر امیرآباد با دارا بودن نیروهای جوان و تحصیل کرده همیشه در سازمان بنادر و دریانوردی مورد توجه بوده و ایده های پرسنل این بندر در حوزه های تخصصی بنادر کاربردی است و مطمئن هستیم که در این تفاهم نامه از طریق تشکیل کمیته مشترک نیز نتایج مطلوب در برنامه های بلند مدت کسب می شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در ادامه خواستار تشکیل کارگروه هایی در راستای این تفاهم نامه شد تا به حوزه مطالعاتی و پژوهشی بصورت تخصصی بپردازند.

دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه به همکاری مستمر دانشگاه و بندر امیرآباد اشاره کرد و اظهار داشت دانشگاه نوشیروانی بابل در زمره بهترین دانشگاه های کشور و دارای رتبه های بین المللی است و می تواند با استفاده از بهترین متدهای دانشگاهی خدمات مشاوره ای قابل انتظاری را در زمینه برنامه های پژوهش محور به بندر امیرآباد ارائه نماید.

تفاهم نامه همکاری بندر امیرآباد و دانشگاه نوشیروانی دارای دو سال اعتبار بوده که در صورت تمایل و توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار