کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران:
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در برخی از نقاط استان‌های گیلان و مازندران امروز 15 دیماه شاهد بارش برف خواهیم بود .
کد خبر: ۹۲۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 04 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، امروز دوشنبه ۱۵ دی، در مناطق ساحله‌ای و دامنه‌ها بارش باران پراکنده، وزش باد و کاهش دما و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بارش پراکنده برف را شاهد هستیم.
بر اساس این گزارش، وی با اشاره به بارش برف در جاده کیاسر، از ادامه بارندگی‌ها تا فردا سه شنبه ۱۶ دی و نیز کاهش ابر از عصر فردا خبر داد و گفت: از چهارشنبه این هفته تا دوشنبه هفته آینده، آسمان استان صاف تا نیمه ابری است.
امروز بلده با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر و دیروز شهرستان تنکابن با بیشبنه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در برخی از نقاط استان‌های گیلان و مازندران امروز 15 دیماه شاهد بارش برف خواهیم بود .

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در برخی محورهای گیلان و مازندران خبر داد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره و در محور شهریار - تهران وبالعکس در اکثر مقاطع سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران گزارش شده است همچنین بارش در محورهای هراز و فیروزکوه بصورت برف و تا به از ظهر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: به رانندگان در هنگام بارندگی در زمستان در جاده های کوهستانی حتما تجهیزات کامل زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح محدودیت تردد به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده (قرمز ، نارنجی،زرد) کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار